خبرگزاری کار ایران

برانکو: رضاییان کجاست؟ نمی‌بینمش!

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۵۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط تیمش و نحوه تمرینات سرخپوشان ابراز رضایت کرد و گفت که کمال کامیابی‌نیا اعجوبه است.

به گزارش ایلنا، برانکو درجمع خبرنگاران گفت: امروز دو تمرین داشتیم. فردا هم تمرین می‌کنیم و روزچهارشنبه هم با سایپا بازی داریم و جمعه هم تمرین ما تعطیل است. از بازیکنان رضایت دارم. عالیشاه روی قوزک و عضله پایش ضربه خورد که مشکلش حل می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی جوانان گفت: نمی‌توانم بازی را ببینم اما حامی آنها هستیم.

برانکو در مورد دیدار تیم ملی با قطر و مشکلی که او با کی‌روش داشت گفت: من با هیچکس مشکل ندارم. جایی که حق با من است مشخص است و جایی که حق با من نیست هم مشخص است. پرسپولیس همیشه در کنار تیم ملی است. چه کسی تیم ملی را دوست ندارد؟ 5 سال با تیم ملی ایران بودم و با این تیم همه دنیا را گشتم. همه پرسپولیس و هوادارانش حامی تیم ملی هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه روزنامه ها نوشتند رضائیان را در فهرست 18 نفره نمی‌گذارید گفت: بگذارید بنویسند اشکالی ندارد.

وی در مورد انتقادهایی که در مورد نرمشش بابت بازگشت رضاییان مطرح شده، گفت: متوجه سوال شما نمی‌شوم. بیشتر توضیح بدهید. روزنامه‌ها هرچیزی دوست دارند بنویسند. من دیسیپلین ندارم زیرا تمرینات ما بسته‌ هستند و خبرنگاران سر تمرین ما نیستند و نمی‌توانند کنترل کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه داشتن ملی پوش زیاد را خیلی‌ها تهدید می‌دانند اما شما این تهدید را به فرصت تبدیل کردید گفت: خوشحالیم که تعداد ملی پوش ما زیاد است و وظیفه ما در پرسپولیس این است که کار کنیم و سطح آنها بالا بیاید و تعداد بیشتری برای حضور در تیم ملی کاندیدا شوند و این سرمربی تیم ملی است که انتخاب می‌کند چه کسی را برای تیم ملی انتخاب می‌کند.

برانکو در مورد اینکه خط خوردن ملی پوشان باعث افت روحی آنها می‌شود و چه تدبیری برای آنها دارید گفت: کمال کامیابی‌نیا اعجوبه است و شخصیتش عالی است و قطعا از نبودن در تیم ملی متاسف است اما همزمان انگیزه مضاعف دارد که بیشتر کار کند و افتی که می‌گویید حس نخواهد شد.

وی در مورد خوشحالی رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس و می گویند شما دیسپلین ندارید، گفت: تمرینات من همیشه باز است و وقتی شما گفتید دیسپلین ندارم باید بگویم تا حالا حادثه‌ای در تمرینات ما دیده‌اید؟! شما به هر حال نظاره‌گر هستید و آنچه را می‌بینید منتقل کنید. بازیکنان ما درگیری داشتند؟ آیا بی نظمی در تمرینات ما دیده‌اید.

برانکو  در مورد خوشحالی هواداران از بازگشت رضاییان گفت: رامین کجاست؟ نمی‌بینمش؟! این موضوع را کنار بگذارید.

وی در مورد اینکه نظرش در مورد دیدار ایران و قطر چیست گفت: در سوالات تان صرفه جویی کنید و این سوالات وظیفه کی روش و کادر فنی اش است که به قطر فکر کند و ما هم مثل یک هوادار تیم ملی را تشویق می‌کنیم.

برانکو در مورد قطع همکاری تیم ملی با جیووا و بازدید او از کارخانه این شرکت در شیراز گفت: من اولین بار است که این مساله را می‌شنوم. وظایف توافق با جیووا و سایر مسائل برعهده باشگاه است و فقط این را می‌دانم که باید تجهیزات خوب به ما بدهند و من از قطع همکاری جیووا با تیم ملی بی خبر هستم. جای من در کنار زمین است.

سرمربی پرسپولیس در مورد کاپیتانی لوکا مودریچ در تیم ملی کرواسی گفت: چه کسی باید به جز او کاپیتان باشد او کاپیتان نشود من باید کاپیتان بشوم. رئال مادرید به او قرارداد 4 ساله پیشنهاد کرده و مودریچ در کنار رونالدو مهم‌ترین بازیکن رئال است او در تیم من هم کاپیتان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز