خبرگزاری کار ایران

تا زمان نهایی نشدن مذاکرات؛

حقدوست فعلا در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۷۹۳

تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری در دیدار دوستانه خود مقابل راه‌آهن، امروز تمرینات فشرده خود را بدون حضور بازیکنان ثابت در بازی دوستانه روز گذشته برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نکته قابل توجه در این تمرین، حضور نداشتن مجتبی حقدوست پدیده این روزهای نفت تهران بود که در دو تمرین گذشته استقلال شرکت کرده بود. بازیکنی که زمزمه‌های حضورش در تیم استقلال در یک هفته اخیر به شدت به گوش می‌رسد.

علیرضا منصوریان که در 4 هفته اخیر بازی‌های لیگ برتر نشان داده تیمش از نداشتن یک مدافع مطمئن و شش دانگ رنج می‌برد، با وجود این موضوع باز هم درصدد خرید یک هافبک، این بار از تیم سابقش بود.

از سویی باشگاه نفت تهران اعلام کرده تیم استقلال فقط می‌تواند به صورت قرضی حقدوست را در اختیار داشته باشد و از سویی دیگر به نظر می‌رسد مجتبی حقدوست دوست دارد هرچه سریعتر با پیراهن استقلال در میادین توپ بزند.

در آخرین اظهار نظرهای انجام شده، توافقات نهایی میان مسوولان استقلال و نفت تهران صورت گرفته که براساس آن مجتبی حقدوست به مدت یکسال به صورت قرضی آن هم با پرداخت مبلغ 150 میلیون تومان برای رضایت نامه می‌تواند در خدمت استقلال باشد.

اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد این تیم به دلیل نداشتن مبلغ مورد نیاز نفتی‌ها هنوز به توافقات نهایی با این تیم نرسیده است.

از سویی مجتبی حقدوست در یکی دو جلسه تمرین اخیر استقلال بدون هماهنگی قبلی شرکت کرده که این موضوع واکنش‌هایی را به همراه داشت.

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مسئله پیوستن حقدوست به استقلال در مذاکرات نهایی خود به سر می‌برد و طی صحبتی که با این بازیکن جوان داشتیم قرار شد تا قبل از نهایی شدن تکلیف و به علت به وجود نیامدن اختلاف بر سر قرارداد، این بازیکن در تمرینات استقلال شرکت نکند.

به نظر می‌رسد، مراحل جذب این بازیکن در روزهای پایانی خود به سر می‌برد و به زودی باید این بازیکن را استقلالی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز