خبرگزاری کار ایران

مناجاتی:‌ کی‌روش ایرانی شده است/ کار سختی برای صعود به جام‌جهانی داریم

پیشکسوت فوتبال کشور معتقد است برای صعود به جام‌جهانی 2018 کار بسیار سختی داریم.

مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از وضعیت تیم ملی برای بازی با قطر اظهار کرد: تیم قطر سرمایه‌گذاری های زیادی کرده است. این تیم میزبانی جام‌جهانی 2022 را هم گرفته است و این نشان می‌دهد چه پول‌های کلانی برای فوتبال هزینه کرده‌اند اما نباید فراموش شود که تیم ما تیم ایران است. ایران همیشه در آسیا جزو بهترین ها بوده است. چه زمانی که امثال حسن حبیبی و بهزادی و حجازی در تیم بودند و چه الان که این جوان‌های شاداب و با نشاط در تیم بازی می‌کنند.

وی افزود: تیم ایران با کمک  هواداران می‌تواند قطر را شکست دهد. وقتی حمایت هواداران از تیم خوب باشد کار سختی برای شکست دادن قطر نداریم. همانطور که برای تیم‌های بزرگی مثل استرالی و ژاپن در ایران درسر ساز شدیم.

مناجاتی در خصوص احتمال صعود ایران به جام‌جهانی روسیه گفت: حتی برزیل و آلمان هم برای صعود کار آسانی ندارند و باید در گروه‌های خود بجنگند. گروه ما هم بسیار سخت است و تلاش زیادی را می‌طلبد.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص وضعیت کی‌روش گفت: کارلوس کی‌روش دیگر یک ایرانی شده است. او مدت زیادی را در تیم ملی ایران کار کرده و شرایط ایران را به خوبی می‌داند. البته که فراموش نشود این مربی‌های ایرانی لیگ هستند که بازیکنان را برای تیم ملی می‌سازند و شایسته تقدیرند. برای تمام مربیان لیگ و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که بتوانند دل مردم را شاد کنند.

کد خبر : ۴۰۵۷۷۸