خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۴۸۹

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با قطر عصر امروز در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کنند، از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز تمرینات خود را در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران پیگیری کرد.

تمرین امروز نیز مانند روز گذشته با حضور 20 بازیکن برگزار شد و اتوبوس تیم ملی به همین منظور ساعت 17 و 15 دقیقه وارد ورزشگاه شد و این در حالی بود که از قبل مراحل تاکتیکی توسط اعضای کادر فنی آماده شده بود. 

* ملی‌پوشان امروز با لباس قرمزرنگ، گلرها با لباس سبز و مربیان با لباس آبی در تمرین حاضر شدند. ضمن اینکه کی‌روش با تی‌شرت سورمه‌ای همیشگی خود و با یک کلاه با همین رنگ تمرینات را زیر نظر داشت.

* با وجود اینکه گفته می‌شود در دیدار با قطر از برند جیووا استفاده نخواهد شد اما امروز هم ملی‌پوشان با لباس‌های این برند به تمرین پرداختند.

* هوا به شدت گرم و آفتاب تند بعداز ظهر تابستان کارهای ابتدایی را برای ملی‌پوشان و خبرنگاران کمی سخت کرده بود.

* سخت‌گیری‌های خاصی با توجه به حساسیت دیدار با قطر برای ورود خبرنگاران به عمل آمده و از حضور تماشاگران نیز ممانعت به عمل آمد. با این حال چند تماشاگر از ساکنان و کارکنان مجموعه پژوهشگاه از پشت در مشغول تماشای دقایق نخست تمرین شدند.

* با توجه به مراحل آماده شده تمرینی و حضور 6 دروازه کوچک به نظر می‌رسید امروز کی‌روش قصد دارد تمرین همیشگی یعنی پاس‌کاری بین دروازه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

* پیروانی زودتر از بازیکنان به محل تمرین آمده و مقدمات انجام تمرینات را زیر نظر گرفت.

* خبرنگاران و عکاسان نسبت به روز گذشته استقبال کم‌رنگ‌تری را نسبت به تمرین روز به عمل آوردند.

* بازیکنان از ساعت 17و 25 دقیقه به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کرده و با پاس‌کاری در 3 گروه کار را آغاز کردند.

* تیموریان کاپیتان تیم ملی تا قبل از آغاز تمرین ساعد دست خود را باندپیچی کرد.

* با حضور کی‌روش در زمین تمرین، استارت تمرین به صورت رسمی خورده و بازیکنان با تشکیل یک حلقه بزرگ پا به توپ شده و ضمن کار با توپ استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

* از همان ابتدا گلرها از بازیکنان جدا شده و زیر نظر دن گاسپار به تمرین مشغول شدند.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی پس از دقایقی صحبت با کی‌روش در کنار زمین مستقر شده و نظاره‌گر تمرینات شد.

* تمرین امروز تیم ملی نیز مانند همه تمرینات این تیم توسط خانبان فیلمبرداری شد.

* در ادامه بازیکنان به بخش دیگری از زمین آمده و بین موانع شروع به پاس‌کاری کرده و همچنان کارهای بدنی و استقامتی را در دستور کار قرار دادند.

* جواد نکونام مربی جدید تیم ملی امروز نیز در تمرین حضور داشت و کی‌روش به مانند روز گذشته دقایقی را در زمین تمرین با او به صحبت پرداخت.

* در مرحله پایانی تمرین که زیر نظر خبرنگاران برگزار شد بازیکنان به گروه‌های سه نفره در سه ستون قرار گرفتند و پشت سر هم و به صورت پیاپی استارت‌های سرعتی را تمرین کردند که در این بین کادر فنی به آنها تاکید می‌کرد که با تمرکز به کار بپردازند.

* پس از 20 دقیقه با دستور کادر فنی خبرنگاران تمرین تیم ملی را ترک کردند.

* اکبر میثاقیان مربی تیم بادران تهران که برای تماشای تمرین تیم ملی به مجموعه آمده بود در پشت در منتظر بود تا هماهنگی‌ها برای حضور وی انجام گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز