خبرگزاری کار ایران

سیاست یکی به نعل، یکی به میخ در دستور کار سرمربی تراکتورسازی

تغییر نقش از حامی به منتقد در فاصله کمتر از 15 روز

چند روز مانده به بازی قطر باز هم قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های ورزشی از تعطیلات بلندمدت لیگ برای بازی‌های ملی انتقاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به بازی حساس تیم ملی مقابل قطر  پیش‌بینی می‌شد که همه مخالفان و موافقان تیم‌ملی یکدل شده و تنها هدفشان در روزهای آتی موفقیت تیم ملی باشد. اگرچه اختلاف سلیقه میان مربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی امری اجتناب‌ناپذیر است که در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران هم همیشه شاهد بالاترین حد آن بوده‌ایم اما با شروع بازی‌های حساسی مثل مقدماتی جام‌جهانی همه چیز شکل و شمایل دیگری پیدا می‌کند.

با این حال ظاهرا مربیان داخلی خیلی زمان برایشان اهمیتی ندارد و از هر فرصتی برای تسویه با کی‌روش استفاده می‌کنند. یکی از این مخالفان امیرقلعه‌نویی است. او چند هفته گذشته برخلاف همیشه مصاحبه‌ای حمایتی از تیم ملی انجام داد و گفت رفتن به جام‌جهانی ارزش دارد که با تیم ملی و مشکلاتی که برای تیم‌ها به وجود می‌آید کنار بیاییم.

این مصاحبه می‌توانست نوید این را بدهد که قرار است مخالفان تیم‌ملی حداقل برای مدتی کوتاه اختلافات را کنار بگذارند. اما چند روز مانده به بازی قطر باز هم قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های ورزشی از تعطیلات بلندمدت لیگ برای بازی‌های ملی انتقاد کرده و با مقایسه کردن سایر تیم‌ها با ایران عملکرد کی‌روش را در این مورد زیر سوال برده بود. مصاحبه‌ای که مطمئنا در صورت نتیجه نگرفتن تیم ملی ایران مقابل قطر باید شاهد شدیدتر شدن و بیشترشدن تعداد آن‌ها باشیم. در هر صورت و با هر نتیجه‌ای نباید منتظر وفاق ملی برای صعود تیم ملی به جام‌جهانی باشیم. قلعه‌نویی مربی باهوشی است. او که چند روز پیش حامی تیم ملی بود امروز به نقش منتقد برگشته است.

 

کد خبر : ۴۰۵۲۲۵