خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به ادامه همکاری با لوزانو؛ عجله‌ای نداریم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران هرگونه تصمیم گیری درباره آینده همکاری لوزانو با ایران را منوط به برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی دانست که قرار است در آینده نزدیک برگزار شود.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، درباره عملکرد لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به خبرنگارورزشی ایلنا گفت: با توجه به حضور کوتاه مدت لوزانو در ایران نمی‌توان به طور صریح و قاطع درباره میزان تاثیرات لوزانو بر والیبال ایران قضاوت کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال معتقد است: اگر ملاک برای تصمیم‌گیری نتیجه باشد لوزانو توانسته است انتظارات فدراسیون والیبال مبنی بر صعود به المپیک و حضور در بین 8 تیم برتر را برآورده کند اما مسلما انتقاداتی به نحوه بازی و عملکرد تیم ملی وارد است که در اولین فرصت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به زمان یکساله باقی مانده به لیگ جهانی که نزدیکترین مسابقه رسمی تیم ملی است، فدراسیون والیبال سعی دارد بدون عجله و با نظر کارشناسی دراین‌باره تصمیم‌گیری کند.

خوش خبر درباره حواشی روز رژه کاروان ایران در المپیک، با بیان اینکه این مسائل نباید روح المپیک و عملکرد تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد گفت: به دلیل اشتباه سهوی از سوی مسئولان، لباس روز رژه برای من کوچک بود و امکان حضور در مراسم را از من سلب می‌کرد. به علت وجود رابطه صمیمی بین اعضای تیم ملی بازیکنان دوست داشتند که به همراه هم در این مراسم شرکت کنیم و از این اتفاق ناراحت شدند.

او در ادامه تصریح کرد: اشتباه اصلی گذاشتن عکس و اعلام موضع بعضی از بازیکنان در اینستاگرام بود و با وجود اینکه هیچکدام از بازیکنان قصد بی احترامی به مردم و مسابقات را نداشتند، اگر از عواقب کار مطلع بودم هیچگاه اجازه وقوع این حواشی را نمی‌دادم.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۵۰۰۷