خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با ایلنا:

کسی که علیه نکونام دلنوشته منتشر می‌کند حد خود را بداند

پیشکسوت فوتبال کشور معتقد است حتی بازیکنان لالیگا هم حق نداشتند راجع به غیبت نکونام بدگویی کنند.

مهدی هاشمی‌نسب، پیشکسوت فوتبال کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، ضمن اشاره به غیبت جواد نکونام در بازی مقابل ستارگان لالیگا گفت: دلیل غیبت نکونام هرچه باشد برای من محترم است. حتما دلیل فنی و قانع کننده‌ای داشته است. به هرحال نکونام جزو رفیق‌های ما است و این بازی و غیبت او باعث نمی‌شود دوستی ما خراب شود. قبل بازی مثل اینکه خداداد با او صحبت کرده بود و قرار بود جواد بیاید اما انگار دوباره نظرش عوض شد.

وی درباره مصاحبه‌هایی که بعد از بازی علیه نکونام شد این‌طور گفت: بازیکنان لالیگا که پولشان را گرفتند و حدود ۸۰ هزار دلار دریافتی داشتند. آن‌ها برای پول آمدند و همه این را می‌دانند. پس چه دلیلی داشت علیه جواد حرف بزنند؟ اما درباره مصاحبه‌هایی که بعضی نفرات انجام دادند و دلنوشته‌هایی منتشر کردند باید بگویم که بهتر است قبل از چنین حرف‌هایی ببینند که در حد کسی که بیشترین بازی ملی را دارد هستند یا خیر. کسی باید در مورد کاپیتان اسبق تیم‌ملی صحبت کند که در حد او باشد.

هاشمی‌نسب در پایان در خصوص عدم استقبال تماشاگران از این مسابقه گفت: نیامدن هواداران به دلیل بینظمی‌هایی بود که برای این مسابقه وجود داشت. من ترجیح می‌دهم در مورد این مسابقه و این بی‌نظمی‌ها دیگر حرف نزنم. خسته شده‌ام از بس از زشتی‌ها گفته‌ام و اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم فوتبال کشور سروسامان بگیرد.

کد خبر : ۴۰۴۹۳۸