خبرگزاری کار ایران

حمودی: تعجب می‌کنم که قلعه‌نویی متوجه مصدومیتم نشده

با گذشت چند روز از بازی جنجالی تراکتورسازی و پیکان اظهارنظرهای متعددی درباره این اتفاقات از سوی بازیکان و مسئولان هر دوتیم مطرح می‌شود.

علی حمودی، بازیکن تیم پیکان در خصوص اتفاقات بازی با تراکتورسازی و حواشی آن به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: جنجال­‌ها از درگیری بین امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی شروع شد که در ادامه منجر به تشنج بین بازیکنان شد که حتی تماشاگران هم در چند صحنه سنگ‌هایی به طرف زمین مسابقه پرتاب کردند.

وی با اشاره به شکستگی سرش در حین بازی تصریح کرد: پس از درگیری بین بازیکنان جو استادیوم متشنج شد و هواداران تراکتورسازی شروع به پرتاب سنگ کردند که یکی از سنگ‌­ها به سر من برخورد کرد و منجر به شکستگی  شد.

حمودی در واکنش به اظهارنظر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه سر حمودی آسیبی ندیده بود، گفت: من پس از لغو بازی برای خوش‌و‌بش به سمت قلعه‌نویی رفتم و تعجب می‌­کنم که چطور متوجه مصدومیت من نشد.

حمودی ورود تماشاگران به زمین را نیز تکذیب کرد و در خصوص علت نیمه‌­کار ماندن بازی گفت: پس از درگیری و تنش در زمین، مسئولان هر دوتیم به دلیل عدم حضور نیروهای انتظامی و اورژانس احساس خطر کردند و به صورت توافقی رای به لغو بازی دادند.

 

کد خبر : ۴۰۴۸۷۲