خبرگزاری کار ایران

فریبا: هوادار‌ان دست از حمایت استقلال برندارند/ تیم را مثل سال 74 از بحران خارج می‌کنیم

بهتاش فریبا معتقد است استقلال می‌تواند از این شرایط خارج شود و به روزهای خوبش برگردد.

بهتاش فریبا و نصراله عبداللهی روز گذشته روی نیمکت استقلال نشستند. حضور این دو روی نیمکت استقلال خاطرات خوبی را برای استقلالی‌ها زنده می‌کند. درهمین رابطه گفت‌وگوی فریبا با خبرنگار ورزشی ایلنا را در ادامه می‌خوانید.

بهتاش فریبا و نصراله عبداللهی دوباره روی نیمکت استقلال نشستند و خاطرات خوبی را برای هواداران استقلال زنده کردند

بله همینطور است. من با آقای عبداللهی همیشه در ارتباط بودم. واقعا از کنار او بودن لذت می‌برم. عبداللهی کاربلد و فوتبالی‌ است و می‌تواند از لحاظ روحی، روانی و فنی به تیم کمک کند. دیروز برای خود ما هم خاطرات خوب زنده شد.

منظورتان خاطرات سال 73 و 74 است؟

بله منظورم همان موقع است. شرایط استقلال اصلا خوب نبود و فکر می‌کنم از دوازده تیم در رده یازدهم قرار داشتیم. بازی آخر مقابل سایپا را می‌بردیم قهرمان می‌شدیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اتفاقا از یک استقلالی‌هم گل خوردیم.

بعد از آن بازی هوادار‌ها باز هم استقلال را تشویق کردند درست است؟

فکر می‌کنم بعد از بازی 100 هزار تماشاگر حدود نیم ساعت استقلال را تشویق کردند چون از عملکرد تیم راضی بودند. ما استقلال را از بحران خارج کرده بودیم. تیم از یازدهم آمد و نایب قهرمان شد.

فکرمی‌کنید امسال هم مثل سال 73 و 74 استقلال از شرایط بحرانی خارج شود؟

من اگر به استقلال امید نداشتم هیچوقت به این تیم نمی‌آمدم. شرایط کاری من طوری است که برای کار‌هایم وقت کم می‌آورم اما با علم به اینکه  بازیکنان و کادر فنی می‌توانند به استقلال کمک کنند به این تیم آمدم. امید زیادی به استقلال دارم و از هواداران می‌خواهم صبر داشته باشند و دست از حمایت از این تیم برندارند.

بهتاش فریبا فصل گذشته معتقد بود استقلال از نبود هافبک بازیساز رنج می‌برد؛ آیا بختیار رحمانی می‌تواند این ضعف را برطرف کند؟

100 درصد این اتفاق خواهد افتاد. شک نکنید بختیار به روزهای خوب خودش برمی‌گردد. من دیروز در تمرینات تیم حاضر شدم و شاهد انگیزه‌ بالای او بودم. رحمانی توانایی زیادی دارد و به هوادارهای استقلال قول می‌دهم او به روزهای خوبش برمی‌گردد.

 

کد خبر : ۴۰۳۹۶۲