خبرگزاری کار ایران

امیری: احساس می‌کنم کی‌روش هم ایرانی است/ با غرور و تعصبمان قطر را شکست می‌دهیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با غرور و تعصبی که سرمربی تیم ملی به ایران داشته احساس کرده ام او هم ایرانی است و سرنوشت تیم ملی خیلی برایش مهم است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید امیری که در اردوی تیم ملی به سر می‌برد با ابراز رضایت از وضعیت این تیم در اردوی ایتالیا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی را در ایتالیا برگزار کردیم. این اردو از جمله کمپ‌هایی بود که تیم ملی به آن نیاز دارد و امیدوارم با تداوم برگزاری چنین اردوهایی بتوانیم به شرایط بهتر و ایده‌آل تری دست پیدا کنیم. خیلی امیدوارم که بتوانیم جواب این تلاش‌های انجام شده را در بازی با قطر با کسب سه امتیاز بگیریم.

وی درباره شانس پیروزی ایران برابر قطر نیز تاکید کرد: من خودم به شخصه هر وقت به تیم ملی آمدم با توجه به انگیزه، غرور و تعصبی که سرمربی تیم ملی به ایران داشته احساس کرده‌ام او هم ایرانی است و سرنوشت تیم ملی خیلی برایش مهم است. شاید ما مقابل قطر با آن همه امکانات به لحاظ آماده سازی عقب باشیم اما با تلاشی که کادر فنی انجام داده و انگیزه‌ای که بازیکنان پیدا کرده‌اند می‌توانیم خیلی به موفقیت خوش‌بین باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال افزود: درست است که آنها امکانات بیشتری را در مقایسه با ما در اختیار دارند اما ما هم همیشه نشان داده ایم مقابل تیمهای بزرگ حتی آرژانتین با عرق و تعصبمان می‌توانیم بر کمبودها غلبه کنیم. با این تعصب یک قدم از حریفانی مثل قطر که بازیکنان خارجی زیادی دارند جلوتر هستیم. تیم ملی قطر چون بازیکن خارجی زیادی دارد مطمئنا بازیکنانش انگیزه و تعصب ما را نسبت به پرچم این کشور ندارند. به نظرم روز یازدهم شهریور روزی است که ما تنها نیستیم و هشتاد میلیون ایرانی پشتمان هستند و قلبمان به هم متصل است و با قلبمان به مصاف قطر می رویم.

امیری درباره نقش هوادران در موفقیت تیم ملی هم گفت: خیلی از مواقع بوده که در اوج خستگی در دقیقه 80 یا 90 با حمایت هواداران از تمام وجودم برای رسیدن به توپ و ایجاد موقعیت گذاشته ام و سعی کرده ام از آن توپ نهایت استفاده را ببرم. فقط می توانم بگویم که ما به چنین پشتوانه عظیمی نیاز داریم؛ هوادارانی که بارها ثابت کرده اند همیشه پشتیبان تیم ملی بوده و هستند. شاید برای بازیهای باشگاهی تماشاگر زیادی به ورزشگاهها نیاید اما برای بازیهای تیم ملی همیشه آنها کمک ما بوده اند و حضور گرمشان همیشه برای تیم ملی پشتوانه بسیار قدرتمندی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه قدر به صعود تیم ملی به جام جهانی خوشبین هستی، گفت: مطمئنا اگر خواسته های حداقلی تیم ملی برای تامین امکانات اجابت شود می توانیم موفق باشیم. تیم ملی دو سال است که بهترین تیم قاره است و ما نمی خواهیم به هیچ وجه پرچم‌مان مقابل حریفان به ویژه تیمهای عربی پایین بیاید. کار سختی داریم اما امیدوارم خدا کمک کند و مسوولان هم دست به دست هم بدهند تا اگر کمبودی وجود دارد آن را بر طرف کنند. در آخر هم این هواداران هستند که چشم امیدمان به آنهاست و حضور پرشور هواداران می تواند تاثیر فوق العاده ای بر عملکرد ما بگذارد. مطمئن باشید اگر تیم ملی به جام جهانی برود همه کشور سود این صعود را خواهند دید.

 

کد خبر : ۴۰۳۹۴۲