خبرگزاری کار ایران

حلالی: بخشی از تمرینات برانکو را در تیم هف پیاده می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۵۰

سرمربی تیم هف سمنان گفت: سعی کردیم که بخشی از کارهای برانکو را در تمرینات هف انجام بدهیم من در دوسال اخیر تمرینات برانکو را دنبال می‌کردم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل هلالی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: تیم را یک ماهه تحویل گرفته‌ایم و پرسپولیس بدون ملی‌پوشانش بازی کرد . پرسپولیس در این دو سال اخیر روند خوبی داشته و تیم‌هایی که مقابلش بازی می‌کنند می‌دانند که این تیم چقدر بزرگ است.

وی افزود: سعی کردیم که بخشی از کارهای برانکو را در تمرینات هف انجام بدهیم من در دوسال اخیر تمرینات برانکو را دنبال می‌کردم. هدف ما مساوی با پرسپولیس نبود از اینکه شرایط را برای ما فراهم کردند تا بازیکنان ما دیده شوند تشکر می‌کنم.

سرمربی هف در مورد امکانات کم تیمش گفت : باید از این مدیران بخش خصوصی حمایت کنیم تا در ورزش حضور داشته باشند امکانات این تیم محدود است من و امثال من آمده‌ایم با امکانات کم کار کرده‌ایم و امیدمان به فرداست تا هم دیده شویم و هم کار قوی انجام بدهیم و مدیران هف آدم‌های مثبتی هستند.

هلالی در مورد اینکه چرا به بازی با تیم ستارگان لالیگا دعوت نشده گفت: حتما ما ستاره‌ نبودم که دعوت‌ نشدیم. برای نکونام آرزوی موفقیت دارم که در زندگی شخصی‌اش هم موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز