خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

فدراسیون کشتی حمایت خود از محمد بنا را اعلام کرده/کشتی فرنگی شاهد جوانگرایی خواهد بود

جعفری می‌گوید: تیم ملی کشتی فرنگی برای دومین دوره رقابت‌های المپیک توانست با مدال به ایران بازگردد و این اتفاق مهمی است.

حسام‌الدین جعفری، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص نتایج به دست آمده در رقابت‌های المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: رقابت‌های المپیک با سایر رقابت‌ها تفاوت‌های زیادی دارد. در المپیک ثانیه‌ها تاثیرگذار است. همواره چهره‌های جدیدی در المپیک به دنیای ورزش معرفی می‌شوند. تیم ملی کشتی فرنگی برای دومین دوره رقابت‌های المپیک توانست با مدال به ایران بازگردد. شاید کشتی فرنگی نتوانست نتایج المپیک لندن را تکرار کند، اما در تاریخ کشتی فرنگی ایران کسب دو مدال برنز در رقابت‌های المپیک هم نوعی رکورد محسوب می‌شود.

او به شکست سوریان و نوروزی در رقابت‌های المپیک ریو اشاره و خاطرنشان می‌کند: حمید سوریان به شگفتی‌های المپیک باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او هر نتیجه‌ای که در المپیک کسب می‌کرد همچنان به عنوان یکی از نابغه‌های کشتی فرنگی از او یاد می‌شد. امید نوروزی متاسفانه قربانی مافیای داوری کشتی شد. او می‌توانست به راحتی به دومین مدال المپیک خود دست یابد ولی داوران سد راه او شدند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص ماندن یا رفتن محمد بنا می‌گوید: فدراسیون کشتی حمایت خود را از محمد بنا اعلام کرده است. او در تیم ملی کشتی فرنگی حضور خواهد داشت، اما تیم ملی کشتی فرنگی احتیاج به یک پوست اندازی دارد و باید منتظر ورود کشتی‌گیران جوان به اردوهای تیم ملی باشیم.

 

کد خبر : ۴۰۳۶۶۴