خبرگزاری کار ایران

نواب نصیر شلال در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم ملی وزنه‌برداری باید تشویق شود/برخی فقط انتقاد کردن را بلدند

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۴۴

دارنده مدال نقره المپیک ریو می‌گوید: برخی تنها انتقاد کردن را می‌دانند و تنها کاری که می‌کنند انتقاد است، ولی وقتی خودشان در راس کار قرار می‌گیرند تحمل کوچکترین انتقاد را ندارند.

نواب نصیر شلال، دارنده مدال نقره رقابت‌های المپیک لندن در خصوص نتایج به دست آمده توسط وزنه‌برداران ایران در بازی‌های المپیک ریو، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ایران در دو وزن با قاطعیت به مدال طلا رسید. کیانوش رستمی و سهراب مرادی با قدرت و آرامش روی تخته رفتند و با وزنه‌هایی که به نام خود ثبت کردند دو مدال با ارزش را برای کاروان ورزشی ایران به دست آوردند. ایران یک شانس دیگر برای کسب مدال داشت که متاسفانه بهداد سلیمی با ناداوری و حق خوری آشکار از رسیدن به مدال باز ماند. علی هاشمی و محمدرضا براری هم شانس کسب مدال داشتند اما نتوانستند رکوردهای خوبی به ثبت برسانند.

او ادامه می‌دهد: وقتی یک تیم پنج نفره در رقابت‌های المپیک دو مدال طلا صید می‌کند نتیجه خوبی است و کادر فنی این تیم و همچنین فدراسیون آن باید تشویق شود، زیرا مدال گرفتن در رقابت‌های المپیک کار بسیار سختی است. تیم ملی وزنه‌برداری ایران آرامش مثال زدنی‌ای داشت. هر پنج وزنه‌بردار ما روی تخته به خوبی ظاهر شدند، ولی برخی مسائل مانند ناداوری و فشار جو المپیک، ایران را از دسترسی به مدال‌های بیشتر بازداشت.

دارنده مدال نقره المپیک ریو به انتقادات برخی از اعضای خانواده وزنه‌برداری به کادر فنی و مسئولان فدراسیون اشاره و خاطر نشان می‌کند: متاسفانه برخی از دوستان ما تنها انتقاد کردن را می‌دانند و تنها کاری که می‌کنند انتقاد است، ولی وقتی خودشان در راس کار قرار می‌گیرند تحمل کوچکترین انتقاد را ندارند. جای تعجب است که آنها از تیمی که در المپیک دو مدال طلا کسب کرده است انتقاد می‌کنند. به کم تجربه‌گی کادر فنی اشاره می‌کنند در حالی که اشتباهی از انوشیروانی ندیدیم. منتقدان انوشیروانی وزنه‌ها را بعد از اتمام رقابت‌ها انتخاب می‌کنند ولی سرمربی تیم ملی باید در چند ثانیه تصمیم بگیرد و وزنه‌بردار خود را به روی تخته بفرستند. این نامش انتقاد نیست بلکه تخریب یک فرد موفق است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز