خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: امیدوارم وزرات ورزش‌وجوانان با تیم داوری ایران مثل مدال‌آوران المپیک برخورد کند

رئیس کمیته داوران ابراز امیدواری کرد وزارت ورزش‌وجوانان با تیم داوری ایران در مسابقات فوتبال المپیک، مانند طلایه‌داران این بازی‌ها برخورد کند.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان درباره قضاوت علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در فینال مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک 2016 ریو به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت تیم داوری ایران باعث افتخار جامعه داوری کشورمان شد. فغانی به همراه سخندان و منصوری با جای‌گیری‌های مناسب قضاوت خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و بدون شک این نشان از آمادگی بالای تیم داوری ایران دارد.

وی افزود: قطعاً عملکرد شایسته آنها در مسابقات باعث شد که فینال المپیک را سوت بزنند و توانستند بار دیگر باعث سرافرازی جامعه داوری ایران شوند.

رئیس کمیته داوران در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تیم داوری ایران اظهار داشت: از فغانی، سخندان و منصوری برای تلاش‌های شبانه‌روزی که برای این مسابقات انجام دادند تشکر می‌کنم. همچنین از تمام کسانی که در رابطه با رشد و توسعه داوری با کمیته و دپارتمان داوری همکاری کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم و جا دارد از خانواده‌های این عزیزان که پابه پای آنها در تمام مسائل و مشکلات همراه‌شان بودند، تشکر کنم. امیدوارم وزرات ورزش‌وجوانان با تیم داوری ایران مثل مدال‌آوران المپیک برخورد کند و آنها را جزو طلایه‌داران مدال المپیک قرار دهد.

 

کد خبر : ۴۰۲۹۹۴