خبرگزاری کار ایران

راه حل باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی ژوزه؛ به 3090 پیامک بزنید

طاهری در جلسه‌ای، از پیشکسوتان پرسپولیس راهکاری خواست تا بتوانند بدهی به مانوئل ژوزه به علاوه هزینه‌های جاری باشگاه را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  دو روز گذشته جلسه‌‌ای در باشگاه پرسپولیس با حضور چند تن از پیشکسوتان این تیم از جمله علی پروین برگزار شد. علی پروین  به همراه جعفر کاشانی و حسین کلانی به محل باشگاه پرسپولیس رفتند تا دیداری با علی اکبر طاهری داشته باشند. بعد از این دیدار خبری در مورد دلیل نشست پیشکسوتان باشگاه با علی‌اکبر طاهری منتشر نشد اما این‌طور که شنیده می‌شود دلیل این نشست مسائل مالی بوده است. باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا مبنی بر پرداخت 6میلیارد تومان بدهی ژوزه حسابی با مشکل مالی مواجه است و برای پرداخت این پول به دردسر افتاده است. 

طاهری در این نشست از پیشکسوتان پرسپولیس راهکاری خواست تا بتوانند این بدهی به علاوه هزینه‌های جاری باشگاه را پرداخت کنند. این‌طور که شنیده می‌شود قرار بر این شده تا پیشکسوتان و چهره‌های محبوب پرسپولیس مردم را تشویق به ارسال سامانه پیامکی به 3090 کنند تا با استفاده از درآمد این کار باشگاه پرسپولیس راحت‌تر بتواند بدهی‌هایش را پرداخت کند. البته  سوال بزرگ اینجاست که هواداران باید چند پیامک به 3090 ارسال کنند که بدهی 6 میلیاردی باشگاه پرسپولیس به ژوزه تسویه شود؟ همچنین در صورتی که فدراسیون فوتبال با واگذاری تبلیغات دور زمین بازی پرسپولیس به 3090 هم موافقت نکند پرسپولیسی‌ها مشکلاتشان چندین‌برابر خواهد شد. 

 

کد خبر : ۴۰۲۱۶۹