خبرگزاری کار ایران

درباره دستیار علیرضا منصوریان؛ مطمئن و بی‌حاشیه

بهتاش فریبا یکی از پیشکسوتانی است که از نظر فنی در سطح مطلوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از اینکه منصوریان در چهارمین فرصت خود در لیگ هم نتوانست اولین برد خود را به دست بیاورد اعضای هیات‌مدیره و مسئولان استقلال متفق‌القول بر اضافه شدن یک دستیار و مربی با دانش به کادرفنی اصرار داشتند. اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد با ممانعت و مخالفت منصوریان مواجه شود. اعضای هیات‌مدیره روی اضافه شدن یک دستیار خارجی بسیار مطمئن اصرار کردند. نامی که بیش از همه هم مطرح شد اسکوچیچ مربی فصل گذشته فولاد خوزستان بود؛ فردی که بیشتر از این که شبیه یک دستیار باشد شییه یک آلترناتیو روی نیمکت برای بعد از دربی بود.

به همین دلیل منصوریان زیر بار این گزینه نرفت. البته از آن طرف هم اسکوچیچ مشخصا و مطمئنا حاضر نبود به عنوان دستیار به استقلال بیاید مگر با وعده جانشینی. در نهایت این چالش‌ها و اختلافات به یک گزینه داخلی مطمئن رسید. یعنی بهتاش فریبا. فریبا با عنوان مدیر فنی و با سمت مربی‌گری به استقلال آمد تا روی نیمکت بتواند منصوریان را همراهی کند. اگرچه هنوز اظهارنظر مثبت یا منفی از طرف منصوریان در مورد دستیار جدیدش منتشر نشده اما می‌‌توان پیش‌بینی کرد که در میان گزینه‌های پیشنهادی فریبا بهترین گزینه بوده است.

فریبا مربی‌ است که از نظر فنی در سطح مطلوبی قرار دارد اما نه در آن حد که آلترناتیو نیمکت استقلال باشد. ضمن این که او همیشه جزو پیشکسوتانی بوده که نسبت به استقلال و هر سرمربی و مدیری که به این تیم آمده موضع حمایتی داشته و هیچ‌گاه به فکر جانشینی یا ضربه زدن به آبی‌ها نبوده. به همین دلیل منصوریان شاید با حضور او خیالی راحت‌تر و تمرکز بیشتری داشته باشد. 

 

کد خبر : ۴۰۲۱۳۹