خبرگزاری کار ایران

شهرام محمودی: ایتالیا قوی‌تر است، اما می‌جنگیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیا قدرت بیشتری نسبت به تیم ما دارد اما باید با این تیم بجنگیم و برای پیروزی تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی، در آستانه مسابقه ایران مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: به حساس‌ترین قسمت تورنمنت رسیده‌ایم و جای هیچ اشتباهی در این مسابقه نداریم. اگر می‌خواهیم برنده شویم باید با تمام توان بازی کنیم و همه بازیکنان خوب باشند.

وی ادامه داد: البته ایتالیا تیم قدرتمندی است و در چهار مسابقه اول خود در المپیک به پیروزی رسید و مقابل کانادا هم از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و شکست خورد. امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل این تیم ارائه کنیم و مردم از ما راضی باشند.

محمودی گفت: تا اینجا خوب پیش رفته‌ایم و امیدوارم از این پس هم موفق باشیم. از مردم می خواهم بازهم مانند همیشه برای ما دعا کنند و انرژی بفرستند تا سربلند از میدان خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از نتیجه مسابقه چیست؟ گفت: نمی‌توانم نتیجه را پیش بینی کنم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازی سختی در پیش داریم. توان پیروزی مقابل ایتالیا را داریم و دست و پا بسته نیستیم. البته ایتالیا نسبت به گذشته تغییراتی پیدا کرده و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده است اما باز هم می‌توانیم با این تیم پا به پا بازی کنیم. ایتالیا از ما قوی‌تر است اما باید با این تیم بجنگیم.

 

کد خبر : ۴۰۱۵۷۱