خبرگزاری کار ایران

نوروزی: کشتی را داوران از دستم درآوردند

امید نوروزی گفت: مردم ببخشند. من تلاش خودم را کردم. من شرایطم خوب بود اما این کشتی را داوران از دستم درآوردند.

به گزارش ایلنا، امید نوروزی پس از شکست مقابل حریف گرجستانی خود در رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ریو گفت: مردم ببخشند. من تلاش خودم را کردم. من شرایطم خوب بود اما این کشتی را داوران از دستم درآوردند. کشتی بسیار نزدیک بود و المپیک مانند مسابقات استانی یا قهرمانی کشوری نیست که بتوانی با اختلاف سه یا چهار امتیاز حریف را شکست بدهی و ممکن است با یک اخطار امتیاز کشتی را واگذار کنند. اما مردم این را بدانند که کشتی‌گیران ما اینجا به تنهایی دارند با داور، حریف و مربی کشتی می‌گیرند.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که منظور او باندبازی‌های اتحادیه جهانی کشتی است، تصریح کرد: آنقدر حق‌خوری شده است که الان ما باز هم حرف بزنیم مردم فکر می‌کنند که فقط بهانه می‌آوریم که حق خوری شده است اما هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و کشتی را باختم. اگر منطقی بخواهند قضاوت کنند کشتی برای من بود زیرا اخطار امتیاز آخر را من باید می‌گرفتم.رییس فدراسیون جهانی صربستانی است و نمی خواست من به کشتی گیر صرب بخورم، به همین خاطر کاری کردند که من در همین کشتی شکست بخورم.

او در ارتباط با اینکه از صبح خوب شروع نکرده و به نظر می رسد که خیلی آماده نبوده، می گوید: اینطور نیست. من خیلی آماده بودم. اینجا المپیک است و به این صورت نیست که بخواهیم با اختلاف زیاد ببریم. فاصله ها کم است و این نشان دهنده ضعف من نیست.

او در پایان گفت: من شرمنده مردم شدم و بابت این نتیجه عذر می خواهم. فقط مردم بدانند که ما اینجا داریم تک و تنها با داور و .... می جنگیم.

 

کد خبر : ۴۰۱۴۳۶