خبرگزاری کار ایران

موسوی: بازی با ایتالیا جذابیت بیشتری دارد

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با ایتالیا جذابیت بیشتری برای ما دارد و مردم هم مسابقات ما مقابل این تیم را دوست دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اصلا در این مسابقه خوب نبودیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. خود من در شروع بازی اشتباهات بچه گانه‌ای داشتم که شرایط ذهنی خودم را به هم ریخت و نتوانستم به تیم کمک کنم. زدن اسپک به تور از من بعید بود و خیلی کم اتفاق می‌افتد اما در این مسابقه دو بار این اشتباه را انجام دادم.

روسیه از نظر فیزیکی خیلی قدرتمند است و اگر تیمی نتواند در سرویس و دریافت خوب کار کند مقابل این تیم به مشکل بر می‌خورد که همین اتفاق هم در این مسابقه برای ما رخ داد. شاید صعود ما به مرحله یک چهارم نهایی انگیزه من و دیگر بازیکنان را پایین آورده بود اما هر چه داریم را در مسابقه بعدی می‌گذاریم تا به مرحله نیمه نهایی برسیم.

چهار تیمی که از گروه A به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند خیلی نزدیک هستند و شاید حداکثر 5 تا 10 درصد با هم تفاوت داشته باشند اما بازی با ایتالیا جذابیت بیشتری برای ما دارد و مردم هم خیلی مسابقات ما با این تیم را دوست دارند. البته این ایتالیا با ایتالیای سال‌های گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است و قطعا فشار بیشتری روی این تیم در مرحله یک چهارم نهایی وجود دارد.

مرحله یک چهارم نهایی مرحله بسیار سختی است و تیم‌ها مزد تمام زحمات چند ماهه خود را در این مسابقه می‌گیرند. البته فشار روانی روی تیم ما هم وجود دارد اما این فشار برای ایتالیایی‌ها بیشتر است.

وی درباره اینکه پیش از بازی با روسیه گفته می‌شد ایران عمدا شکست می‌خورد تا در مرحله بعدی با ایتالیا بازی کند، گفت: شاید چنین مسئله ای در ترکیب تیم به چشم می‌آمد اما حتی اگر کسی هم به ما می‌گفت که باید ببازیم بازیکنان این کار را انجام نمی‌دادند.

 

 

کد خبر : ۴۰۱۲۷۶