خبرگزاری کار ایران

کلوپ: تا زمانی که سوت پایان به صدا در نیاید، هیچ چیزی قطعی نیست

سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش در خانه آرسنال در هفته اول لیگ برتر، خودش را به خاطر نحوه خوشحالی‌اش سرزنش کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (یکشنبه) در یک ماراتن گلزنی در خانه آرسنال موفق شد میزبان لندنی‌اش را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد. مردان کلوپ در دیداری که گل اول آن را در دقیقه 31 خوردند، تا دقیقه 64 با نتیجه 4 بر یک پیش بودند اما آرسنال در عرض کمتر از 10 دقیقه دو گل زد تا اختلاف دو تیم به حداقل برسد، اتفاقی که کلوپ خودش را تا حدودی در آن مقصر می‌داند. کلوپ پس از آنکه سادیو مانو گل چهارم لیورپول را به ثمر رساند، بازیکن جدید تیمش را روی کول خود سوار کرد اما بلافاصله پس از این اتفاق چمبرلین گل دوم آرسنال را زد.

کلوپ که خودش را به خاطر شادی افراطی‌اش در کم شدن تمرکز تیم مقصر می‌دانست، در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورتس گفت: بله قبول دارم که لیگ برتر تازه آغاز شده است و  من در هیجان زده شدن تیم در نیم ساعت پایانی نقش بسیار بسیار بزرگی داشتم و می‌دانم نباید برای زدن گل چهارم زمانی که هنوز 35 دقیقه دیگر به پایان بازی مانده بود، آن‌طور خوشحالی می‌کردم. زمانی این را فهمیدم که دیگر خیلی دیر بود. من سادیو را پشتم سوار کردم و همان موقع بود که ماشین‌مان را خاموش کردیم و گل دوم را خوردیم. خوشحالی‌مان بیش از اندازه و اشتباه بود. البته این بازی اول بود.

کلوپ افزود: در آن لحظه آرسنال وضعیت جالبی نداشت اما ما برای این تیم راه را باز گذاشتیم و یک بار دیگر اجازه دادیم این تیم به بازی برگردد که البته این کار چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. با این حال در پایان، در مجموع 90 دقیقه، پیروزی حق لیورپول بود. شکست دادن آرسنال در لندن همیشه کار سختی است اما زمانی که شما این‌طور می‌برید حتماً لیاقتش را داشته‌اید.

آرسنال با گلزنی تئو ولکات پیش افتاد اما در ادامه این لیورپول بود که با ارائه فوتبالی زیبا به بازی برگشت و چهار بار دروازه توپچی‌ها را باز کرد. کلوپ با تمجید از بازیکنانش به خاطر اینکه پس از دریافت گل نخست تسلیم نشدند، تأکید کرد: پس از نیم ساعت که آرسنال یک بر صفر جلو افتاد، به نظر می‌رسید که روز، روز لیورپول نیست اما سپس ما به بازی برگشتیم و این اتفاق بسیار مهمی است. این بازی نشان داد که ما می‌توانیم گل بزنیم. ما همیشه می‌توانیم گل بزنیم و می‌توانیم بهتر از این دفاع کنیم و این کاری است که در بازی‌های بعدی باید انجام دهیم. زمانی که دفاع‌‌مان قوی شود، برای هر حریفی یک تهدید محسوب می‌شویم و این برای من خبر خوبی است.

 

کد خبر : ۴۰۰۸۲۰