خبرگزاری کار ایران

سوریان به شکل بدی از کشتی خداحافظی کرد

بنا: متاسفانه امروز روز سوریان نبود/ برنز عبدولی کمتر از طلا نبود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من برای همه کشتی‌گیرانم یک مدال کنار گذاشته بودم مخصوصا حمید سوریان که یک اسطوره است. متاسفانه امروز روز سوریان نبود

به گزارش ایلنا، محمد بنا پس از کسب مدال برنز سعید عبدولی در المپیک 2016 ریو گفت: اولین مدال ما برنز شد. همه از ما طلا می‌خواهند. من برای همه کشتی‌گیرانم یک مدال کنار گذاشته بودم مخصوصا حمید سوریان که یک اسطوره است. متاسفانه امروز روز سوریان نبود و او یا طلا می‌خواهد یا اصلا مدال نمی‌ خواهد. خلاصه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که برای سوریان این نتایج به دست آمد اما خدا را شکر عبدولی برنزی گرفت که کمتر از طلا نبود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: اگر نگاه کنید صبح هم مقابل مادسن دانمارکی خیلی خوب جنگید و واقعا مدال برنز او ارزش طلا داشت. ما در وزن 75 کیلوگرم خواب این را هم نمی‌دیدیم که مقابل قدرت‌های جهان به مدال المپیک برسیم. ان‌شاءالله فردا و پس فردا شرایط بهتر خواهد شد.

وی درباره خداحافظی حمید سوریان هم گفت: صحبت او در این شرایط احساسی است. اگر المپیک لندن را نگاه کنید هیچ کدام از مدال‌آوران المپیک در این دوره به روی سکو نرفتند. او اگر الان نرود، یک سال دیگر باید برود اما به شکل بدی از کشتی خداحافظی کرد.

بنا خاطرنشان کرد: شرمنده مردم هستم چون مردم انتظار داشتند سوریان مدال طلای 2012 لندن را تکرار کند اما این اتفاق نیفتاد.

وی درباره قرعه بشیر باباجان زاده و حبیب‌الله اخلاقی گفت: اخلاقی قرعه سختی دارد و همه خوب‌ها در گروه او هستند و شانس مدال برای او کم است. در مورد بشیر هم اگر او بتواند مدالی بگیرد مدال برنز خواهد بود. امیدهای طلای ما در المپیک ریو، امید نوروزی و قاسم رضایی خواهند بود.

 

کد خبر : ۴۰۰۷۷۰