خبرگزاری کار ایران

عطایی: شکست دادن روسیه از لحاظ روحی و روانی بسیار تاثیرگذار است

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هدف سرمربی تیم ملی و فدراسیون والیبال صعود به مرحله حذفی مسابقات المپیک بود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در مورد بازی ایران و مصر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. این دیدار نشان داد اینکه ما توقع داشته باشیم به راحتی تیمی مثل مصر را شکست دهیم ساده‌انگارانه است.

عطایی ادامه داد: مصر چهار دوره در المپیک حضور داشته است  و با تمام توانایی خود با ایران بازی کرد. شرایط  دو تیم مصر و ایران در جدول به گونه‌ای بود که هر تیمی این بازی را می‌برد به مرحله بعد صعود می‌کرد و همین باعث حساسیت بالای بازی شده بود. خوشبختانه توانستیم مصر را شکست دهیم و در اولین حضورمان به مرحله بعد بازی‌ها صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با بیان اینکه ما هنوز با خود واقعی‌مان فاصله داریم؛ گفت: ما بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم اما با این حال نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم و توانستیم در اولین حضورمان به مرحله بعد المپیک راه پیدا کنیم. هدف سرمربی تیم ملی و فدراسیون هم همین بوده است.

کارشناس والیبال کشورمان در مورد بازی با روسیه اظهار داشت: این بازی از لحاظ روحی  روانی بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند روحیه تیم برنده را برای مرحله بعد بالا ببرد. امیدوارم بتوانیم ای بازی را ببریم و با روحیه مضاعفی مرحله حذفی را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در پایان گفت:  در مرحله بعد به احتمال بسیار زیاد به ایتالیایی می‌خوریم که در بهترین شرایط خود قرار دارد و تا اینجای بازی‌ها هیچ شکستی هم نداشته است. اگر هم به ایتالیا نخوریم در هر صورت دیدار سختی در مرحله حذفی خواهیم داشت چرا که همه تیم‌های گروه اول تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند.

 

کد خبر : ۴۰۰۴۸۲