خبرگزاری کار ایران

"بی‌غیرت" خواندن لیلا رجبی جنجالی شد؛

بیانیه اعتراضی جمعی از فعالان مدنی و حوزه زنان به توهین کارشناس شبکه ورزش

در کمتر از 24 ساعت، بالغ بر 4000 فعال حوزه زنان و فعال مدنی در بیانیه‌ای به ریاست صداوسیما به دلیل توهین به لیلا رجبی اعتراض کردند وخواستار عذرخواهی رسمی صداوسیما شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در کمتر از 24 ساعت، بالغ بر 4000 فعال حوزه زنان و فعال مدنی در بیانیه‌ای به ریاست صداوسیما به دلیل توهین به لیلا  رجبی اعتراض کردند وخواستار عذرخواهی رسمی صداوسیما شدند.

متن بیانیه را در ادامه می‌خوانید.

اعتراض جمعی از فعالان مدنی و فعالان حوزه زنان به توهین صدا و سیما و تمسخر لیلا رجبی، ورزشکار قهرمان ایرانی

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

جناب آقای علی عسگری

باسلام و احترام

 شاید زمان آن رسیده باشد که در جایگاه مخاطب و دیدبان اصلی سیمای ملی وظیفه شما و همکارانتان را یادآوری کنیم: "اعتلای عزت ملی".

شاید فراموش کرده باشید که زنان این سرزمین در فضای سراسر مردانه ورزش فرصت‌ها را غنیمت شمرده‌اند و با کمترین هزینه و امکانات، سهمیه المپیک را برای کشورشان به ارمغان آورده اند اما مجری و کارشناس سیمای ملی که به نظر می‌رسد از سد گزینشی و مدیریتی سازمان صدا و سیما عبور کرده است، آن را نادیده گرفته و لیلا رجبی، ملی پوش قهرمان کشور را متهم به "بی غیرتی" کرده است.

به نظر می‌رسد مطالعه اصول و مبانی سازمان صدا و سیما را که بر مبنای قانون اساسی نگارش شده است، به ضوابط و وظایف سازمانی مجموعه خود بیفزایید تا همکارانتان بیش از پیش با وظیفه خود آشنا شوند.

رونوشت به وزیر ورزش و جوانان

رونوشت به ریاست جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : ۴۰۰۲۷۳