خبرگزاری کار ایران

خوش خبر: اکنون تیم ملی بیشتر از هر زمان دیگر به آرامش نیاز دارد

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: از همه رسانه ها، مردم و از همه مهمتر کارشناسان محترم والیبال می خواهم در این روز ها بیشتر از همیشه به فکر تیم ملی باشند و با همدلی بیشتر از تیم ملی حمایت کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در آستانه مسابقه تیم ملی والیبال مقابل مصر اظهار داشت: پیش از آغاز بازی‌های المپیک تلاش زیادی کردیم که بازیکنان با آرامش روحی بالا، خود را برای حضور در مسابقات آماده کنند اما با وجود تلاش زیاد، در آستانه آغاز مسابقات حاشیه های ناخواسته ای برای تیم ملی پیش آمد.
وی افزود: این حاشیه‌ها در یکی دو روز اول المپیک هم وجود داشت اما با عملکرد خوب ملی پوشان مقابل لهستان و کوبا در حال فراموشی بود ولی ظاهرا به نظر می‌رسد بازهم برخی از افراد شروع به حاشیه سازی و انتقاد مستقیم از تیم ملی و بازیکنان کرده‌اند.
سرپرست تیم ملی گفت: بیان این صحبت که فلان بازیکن انتخاب سرمربی تیم ملی نبوده، آن هم در میانه مسابقات چه دردی را دوا می کند؟ از کارشناسان والیبال می خواهم اگر انتقادی دارند، آن را پس از بازی های المپیک مطرح کنند و اجازه دهند بازیکنان و کادر فنی با آرامش به کار خود ادامه دهند. اکنون تیم ملی والیبال بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به آرامش و حمایت دارد. کمی صبر کنیم تا مسابقات تمام شود و عملکرد و نتیجه کاملا مشخص شود و همه بر اساس مستندات صحبت و اظهار نظر کنیم و برای آینده‌ای بهتر برای والیبال کشور اظهار نظر و تصمیم گیری کنیم. خواهش می‌کنم تا پایان بازی‌های المپیک از حاشیه‌سازی و شایعه پراکنی برای تیم ملی خودداری کنند و حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند. همانطور که همیشه این حمایت دلگرم کننده تیم ملی در رقابت‌های مختلف بوده است. این بازیکنان فرزندان ایران هستند.

وی همچنین درباره شایعه دیگری که در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: متاسفانه این هم یکی از بی‌اساس‌ترین شایعه‌ها است. تیم ملی والیبال زنان قزاقستان اصلا در بازی‌های المپیک ریو حضور ندارند و همین موضوع نشان می‌دهد این شایعه خنده دار، تا چه حد بی پایه و اساس است. خواهش می‌کنم، شما را به خدا قسم، کمی بیشتر به فکر تیم ملی و منافع ملی باشیم و از هر گونه شایعه‌سازی و شایعه پراکنی و انتقاد تند در این موقعیت حساس که نخستین حضور والیبال کشور در المپیک است، آرزویی که 52 سال انتظار تحقق اش را کشیدیم، خودداری کنیم.

 

کد خبر : ۴۰۰۰۵۷