خبرگزاری کار ایران

کوبا تیم دگرگون شده‌ای است

عطایی: برای صعود محکوم به شکست کوبا هستیم

عطایی می‌گوید: باتوجه به روندی که در دو بازی گذشته داشتیم می‌توان پیش‌بینی کرد که اولین پیروزی تاریخ والیبال ایران در رقابت‌های المپیک، امروز برابر کوبا رقم بخورد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در خصوص بازی امروز تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بازی امروز مقابل کوبا مهمترین بازی ما در المپیک قلمداد می‌شود. اگر ما بخواهیم از مرحله گروهی صعود کنیم باید در این بازی پیروز شویم و مصر را از پیش رو برداریم.

او ادامه می‌دهد: قبل از بازی با آرژانتین و لهستان پیش‌بینی شکست مقابل این دوتیم پرقدرت را می‌کردیم، ولی باتوجه به روندی که در دو بازی گذشته داشتیم می‌توان پیش‌بینی کرد که اولین پیروزی تاریخ والیبال ایران در رقابت‌های المپیک، امروز برابر کوبا رقم بخورد.

عطایی به وضعیت تیم ملی والیبال کوبا اشاره و خاطر نشان می‌کند: تیم ملی کوبا تیم دگرگون شده‌ای است. طبق قوانین فدراسیون والیبال کوبا هر بازیکنی که در باشگاه‌های خارجی توپ بزند اجازه همراهی تیم ملی را ندارد. با کنار رفتن بازیکنان با تجربه و قدرتمند کوبا، شش بازیکن جوانی که تاکنون تجربه رقابت‌های بزرگ را نداشته‌اند به تیم ملی والیبال کوبا محلق شده‌اند. همچنین با تغییرات در کادر فنی، کوبا با مشکل کوچ کردن هم روبه‌رو است.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص نتایجی که تیم ملی والیبال ایران می‌تواند در المپیک کسب کند می‌گوید: نباید توقع ما از والیبالیست‌ها زیاد باشد. ما برای اولین بار است که در المپیک شرکت می‌کنیم. توقعات باید در حد منطقی باشد. اگر ما بتوانیم از گروه خود صعود کنیم نتیجه خیلی خوبی کسب کرده‌ایم.

 

کد خبر : ۳۹۹۶۹۳