خبرگزاری کار ایران

بهترین شرایط این است که لیگ وقفه‌ای نداشته باشد

فرکی: بازی با پدیده نبرد تیم‌های چهار امتیازی است

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: ما بعد از بازی فردا تعطیلات لیگ را پیش‌رو داریم و خود را برای هفته پنجم و بازی‌های بعد آماده خواهیم کرد. در این مقطع تیم ملی بازی‌های حساسی را پیش‌رو دارد که ما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: به سهم خودم روز خبرنگار را خدمت اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و آرزو می‌کنم سال‌های سال در این عرصه موفق باشید. چهارمین هفته لیگ برگزار می‌شود و بازی ما با پدیده همان‌طور که اشاره شد دومین بازی ما با نمایندگان استان خراسان در هفته‌های ابتدایی لیگ است. پدیده تیم بسیار خوبی است و مثل ما در بازی‌های خود یک شکست و پیروزی داشته است.

وی افزود: هم ما و هم پدیده با چهار امتیاز به مصاف هم می‌رویم و به نوعی این بازی، نبرد تیم‌های چهار امتیازی است. ما تلاش می‌کنیم تا از شرایط میزبانی‌مان نهایت استفاده را ببریم و با هفت امتیاز راهی تعطیلات شویم. البته این خواسته ماست و آنچه در زمین فوتبال رخ می‌دهد قابل پیش‌بینی نیست. امیدواریم که بازی خوبی را مقابل پدیده انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: ما بعد از بازی فردا تعطیلات لیگ را پیش‌رو داریم و خود را برای هفته پنجم و بازی‌های بعد آماده خواهیم کرد. در این مقطع تیم ملی بازی‌های حساسی را پیش‌رو دارد که ما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

فرکی خاطرنشان کرد: با همت بچه‌ها توانستیم در بازی با سیاه‌جامگان با دست پر از مشهد بازگردیم، اما بازی با پدیده مهم‌تر است چون ما میزبان هستیم. البته آنها در روزهای اخیر در تهران حضور داشته و اردویی را برگزار کردند. با توجه به شکست هفته گذشته آنها و شرایطی که ما داریم فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود. نتیجه قابل پیش‌بینی نیست، اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در مورد وضعیت لباس‌های تیم‌های لیگ برتری گفت: دوست دارم موضوع نشست فوتبالی باشد تا بحث‌های دیگر. در مورد لباس باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند، اما امیدوارم مشکل حل شود تا کارمان را مانند دیگر تیم‌ها پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود در تعطیلات لیگ یک بازی دوستانه با پرسپولیس برگزار می‌کنند، عنوان کرد: با برانکو صحبت‌هایی داشته‌ایم و این صحبت‌ها ادامه دارد تا بتوانیم یک بازی دوستانه را انجام دهیم. تمایل داریم در تعطیلات سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلات لیگ هستید یا خیر، گفت: در سه چهار سال اخیر تعطیلات بین بازی‌های لیگ وجود داشته و مربیان و کارشناسان نظرات خود را داده‌اند. در این بین برخی موافق و برخی هم مخالف بودند. تعطیلات بستگی به شرایط تیم‌ها دارد. بهترین شرایط این است که وقتی لیگ استارت می‌خورد وقفه‌ای نداشته باشد، اما ما با این مسئله عادت داریم.

فرکی ادامه داد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که این وقفه می‌تواند به آن کمک کند، چرا که تنها دو ماه است که کارمان را با تیم آغاز کرده‌ایم و زمان خیلی زیادی نیست. برخی مربیان هستند که یکی دو سال است که با تیم‌های‌شان کار می‌کنند و شاید تعطیلات برای آنها خوب نباشد. برای ما لازم است که در این تعطیلی شرایط‌مان را بهتر کنیم. در آینده نیز ممکن است سایپا روی روال خوبی بیفتد و باز هم وقفه داشته باشیم آن وقت نمی‌توانیم بگوییم که وقفه به ضررمان بوده یا به سودمان.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان در واکنش به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا او از بازیکن خارجی تیمش رضایت دارد یا نه، گفت: خوشبختانه ما یک دروازه‌بان و یک دفاع برزیلی جذب کرده‌ایم که از عملکرد آنها رضایت داریم و ان‌شاءالله از این بهتر هم خواهند شد.

 

کد خبر : ۳۹۹۴۸۵