خبرگزاری کار ایران

رییس تیم‌های ملی تیروکمان در گفت‌وگو با ایلنا:

از نعمتی به شایستگی حمایت نکردیم

نجار می‌گوید: یکی از عواملی که باعث شد زهرا نعمتی نتواند رکوردهای قبلی خود را تکرار کند، شرایط بد زمین مسابقه بود.

امید نجاری، رییس تیم‌های ملی تیروکمان در خصوص نتایج به دست آمده توسط زهرا نعمتی، نماینده تیروکمان ایران در رقابت‌های المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: نعمتی از روز اول نتوانست به خوبی تیرهای خود را پرتاب کند و رکورد خوبی به جای بگذارد. یکی از عواملی که باعث شد نماینده ما نتواند رکوردهای قبلی خود را تکرار کند، شرایط بد زمین مسابقه بود. زمین رقابت‌های تیروکمان المپیک برای تیراندازی با ولیچر مناسب نبود. به همین دلیل مشکلاتی برای پرتاب‌های نعمتی ایجاد شد.

او ادامه می‌دهد: باتوجه به اینکه نعمتی در رقابت‌های پارالمپیک لندن مدال طلا را به گردن آویخته بود، به نوعی این اولین تجربه او در مسابقات المپیک محسوب می‌شد و به همین دلیل نباید انتظار بیش از حد از او داشته باشیم.

رییس تیم‌های ملی تیروکمان در خصوص حمایت‌های المپیکی از پرچم‌دار کاروان ایران می‌گوید: فدراسیون تیروکمان با توجه به شرایط بد مالی هرچه در توان داشت در اختیار زهرا نعمتی قرار داد، اما نتوانستیم آن‌طور که باید از این قهرمان ارزنده حمایت کنیم. امیدوارم در آینده شرایطی مهیا شود تا بتوانیم حمایت‌های همه جانبه از قهرمانان ملی کشورمان انجام دهیم.

 

کد خبر : ۳۹۹۴۲۱