خبرگزاری کار ایران

مهرانپور: والیبالیست‌های ایران شانس کسب مدال المپیک را دارند

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است اگر بازیکنان تیم ملی درصد اشتباهاتشان را پایین بیاورند می‌توانند روی سکوی مدال قرار بگیرند.

حسینعلی مهرانپور، رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال در مورد بازی ایران و لهستان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بچه‌ها واقعا عالی بازی کردند و نشان دادند می‌توانند در المپیک هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. از ست سوم بچه‌ها خودشان را پیدا کردند و درصد اشتباهاتشان را پایین آورند ولی شرایط به گونه‌ای شد که ما نتوانستیم برنده بازی باشیم.

کارشناس والیبال کشورمان ادامه داد: ست اول و دوم دریافت‌های بسیار بدی داشتیم و لهستانی‌ها هم بسیار خوب سرویس می‌زدند. از ست سوم بازی دریافت‌های ما بهتر شد و درصد سرویس‌های اشتباه لهستان هم بالا رفت که باعث شد در ست چهارم بازی را به تساوی بکشانیم.

مهرانپور با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی توانایی‌های خود را در بازی با لهستان نشان دادند؛ گفت: ما اگر در بازی‌های بعد از ست اول خوب بازی کنیم و دریافت‌های خوبی داشته باشیم می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و حتی جز تیم‌های اول تا چهارم المپیک قرار بگیریم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال در خصوص اینکه آیا می‌توان به کسب مدال والیبال امیدوار بود یا خیر؛ گفت: اگر با همه تیم‌ها مثل مسابقه با لهستان بازی کنیم شانس صعود از گروه و حتی قرار گرفتن روی سکو را داریم. بچه‌ها نشان دادند توانایی و روحیه زیادی برای صعود دارند و فقط باید درصد اشتباهاتشان را پایین بیاورند.

 

کد خبر : ۳۹۹۲۹۰