خبرگزاری کار ایران

توقع نداشتیم مغلوب آرژانتین شویم

مهدوی: هنوز باور نمی‌کنم به لهستان باختیم

پاسورتیم ملی والیبال ایران گفت: عملکرد خوبی برابر لهستان داشتیم و باور نمی‌کنم این مسابقه را باختیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی مهدوی درمورد شکست 3 بر 2 برابر لهستان در دومین مسابقه المپیکی اظهار داشت: واقعاً حیف شد، اما نباید فراموش کنیم که حریف هم لهستان بود که سابقه خیلی خوبی دارد. در بازی اول هم دچار یک حادثه شدیم و مغلوب آرژانتین شدیم. اصلاً توقع نداشتیم مغلوب آرژانتین شویم و بازگشت به شرایط ایده‌آل کمی برای ما سخت بود.
وی ادامه داد: لهستان خیلی خوب بازی کرد، اما اینکه توانستیم بازی باخته را به تساوی بکشانیم نشان می‌دهد که ما چقدر قدرتمند هستیم. برخی مشکلات روحی در تیم وجود دارد که مربوط به بازی با آرژانتین است. در مجموع فکر می‌کنم امروز ما مستحق پیروزی بودیم و این موضوع را خیلی‌ها تایید می‌کنند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از ابتدای مسابقه کورک و کوبیاک کری می‌خواندند. وقتی هم عقب افتادند و بازی را به حاشیه کشاندند. در پایان مسابقه هم که همه دیدند چه اتفاقی افتاد. واقعاً زشت است که در میدان المپیک شاهد چنین رفتاری باشیم.
مهدوی درخصوص بازی‌های آینده تیم ملی گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود، اما هنوز هم شانس داریم. من هنوز باور نمی‌کنم که این مسابقه را باختیم. باید ریکاوری کنیم و به شرایط ایده‌آل برگردیم. مردم هم دعا کنند تا در بازی‌های آینده موفق باشیم.

 

کد خبر : ۳۹۹۲۴۹