خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی: همه وزنه‌برداران‌مان شانس مدال دارند

سجاد انوشیروانی می‌گوید: هر پنج ملی پوش ایران در المپیک شانس کسب مدال دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران که به همراه افراد اعزامی در ریو به سر می‌برد، در خصوص تمرینات تیم ملی می‌گوید: سومین روز تمرین را در ریو برگزار کردیم و ملی پوشان از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند و تمرینات را به گونه‌ای برنامه ریزی کرده‌ایم که همزمان با ساعت مسابقات و در بعد از ظهر به وقت برزیل برگزار می‌شود و تمرینات نوبت صبح نیز در محل اسکان برگزار می‌شود.

دارنده مدال نقره المپیک لندن ادامه می‌دهد: اگر روند تمرینات و آمادگی ملی پوشان به همین شکل پیش برود، وزنه‌برداری در المپیک ریو همچون المپیک‌های قبلی دل مردم را شاد خواهد کرد. در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک کیلوها تعیین کننده قهرمانی است و ضمن اینکه از نظر روانی روی ملی پوشان وزنه‌برداری کار می‌کنیم تا مانند المپیک لندن وزنه‌برداری روزهای خوبی داشته باشد.

انوشیروانی در مورد حذف وزنه‌برداری روسیه از المپیک و تاثیر آن بر عملکرد ایران گفت: روسیه در المپیک لندن نیز حضور داشت، ولی نتوانستند کاری بکنند. ایران در چهار وزن دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم بچه‌ها در شرایط خوبی که هستند افتخار آفرین شوند.

وی خاطرنشان می‌کند: نخستین مسابقه وزنه‌برداری ایران روز شنبه 23 مرداد ساعت 2:30 با حضور کیانوش رستمی در دسته 85- کیلوگرم برگزار می‌شود و امیدواریم با کسب مدال شادی را به کاروان و مردم ایران بیاورد.

 

کد خبر : ۳۹۹۰۹۸