خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۷۹۶

آبی‌پوشان پایتخت امروز تحت تاثیر حضور سرپرست جدید تمرین کرد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد و این در حالی بود که از ساعت 17 و 30 دقیقه بازیکنان در رختکن فیلم بازی‌های قبلی خود را دیدند.

سیدرضا افتخاری، سرپرست جدید استقلال امروز همراه با معینی، توفیقی، پورحیدری و عبداللهی در تمرین حاضر شدند. افتخاری به محض ورود به زمین شماره 2 آزادی به عکاسان عدد 2 را نشان داد.

منصوریان از افتخاری و همراهان وی استقبال خوبی کرده و از بازیکنان خواست تا به سمت افتخاری بروند.

زمانی که بازیکنان در حال تماشای فیلم بازی بودند، افتخاری و معینی به رختکن رفتند که البته در این زمان عکاسان و خبرنگاران را به رختکن راه ندادند. افتخاری و معینی در رختکن برای بازیکنان صحبت کردند و این در حالی است که همزمان رحمتی و سیدحسین حسینی همراه با بابازاده در حال تمرین بودند.

زمانی که افتخاری برای بازیکنان صحبت می‌کرد پس از صحبت‌های وی خسرو حیدری به نمایندگی از بازیکنان در جمع آنها خطاب به سرپرست جدید استقلال صحبت‌هایی را عنوان کرد.

 کاوه رضایی که به خاطر مصدومیت آخرین تمرین استقلال را از دست داده بود امروز بدون مشکلی با سایر بازیکنان تمرین کرد و از سوی دیگر محسن کریمی دیگر مهاجم مصدوم استقلال امروز جداگانه تمرین کرد. هر چند که این بازیکن به گفته پزشکان به بازی بعدی استقلال نیز نخواهد رسید.

محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز