خبرگزاری کار ایران

افتخاری: بعد از جام جهانی از فوتسال می‌روم/ چهارمین قهرمانی استقلال در آسیا اشتباه لپی بود!

سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت:در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت استقلال خواهید بود.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم در تمرین هستم و فرصت شد صحبتی با منصوریان کرده و برنا‌مه‌های کادر فنی را برای ادامه کار را بگیریم. به دنبال این هستیم تا با کمک هیئت مدیره و کادر فنی شرایط استقلال را بهبود ببخشیم.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که فکر می‌کند چرا تیمش در 3 بازی ابتدایی نتوانسته نتیجه بگیرد، گفت: نتایجی که کسب کرده‌ایم قابل جبران است چرا که زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده ما در آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. تردیدی ندارم که در آینده نزدیک استقلال اوج گرفته و نتایج خوبی خواهد گرفت و قرار نیست در این وضعیت بماند.

افتخاری همچنین درباره این که گفته می‌شود او به اشتباه اعلام کرده استقلال به دنبال این است تا چهارمین ستاره‌ هم در روی پیراهنش درج شود، خاطرنشان کرد: اگر من این حرف را نمی‌زدم، دوستان چیزی نبود که بخواهند آن را تحلیل کنند. به هر حال باید صفحه‌های‌شان با این چیزها پر شود. من یک اشتباه لُپی کردم و این اشتباهات پیش می‌آید.

افتخاری در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر این که برخی او را گزینه مناسبی برای سرپرستی باشگاه استقلال نمی‌دانند، عنوان کرد: این حرف‌ها هست. معینی عضو هیئت مدیره باشگاه به خوبی مرا می‌شناسد و می‌داند که سال‌هاست در فوتبال هستم. نیازی نمی‌بینم از خودم تعریف کنم و اهالی فوتبال از من شناخت دارند. زمانی که در تیم ملی سرپرست بودم منصوریان بازیکنم بود. در استرالیا نیز منصوریان روی نیمکت کنار من نشسته بود، من شناخت کامل از فوتبال دارم و هرگز با این رشته بیگانه نیستم. فکر می‌کنم در فدراسیون فوتبال کسی نباشد که به اندازه من این همه مراحل را طی کرده باشد. حداقل معینی این مسئله را می‌داند. سال‌هاست که در فدراسیون مسئولیت داشتم و الان وقت این است که  بهره‌برداری از تجربیاتم را برای باشگاه استقلال بگذارم و این هم از شانس خوب استقلال است.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله که چرا این قدر از خود تعریف می‌کند، گفت: اگر این همه از خود تعریف نکنم که نمی‌توانم در باشگاه استقلال کار کنم.

افتخاری در ادامه راجع این که آینده استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: به هر حال در شروع فصل به سر می‌بریم و نگران چیزی نیستیم. در مقطعی که در فدراسیون بودم تیم ملی دچار بحران شد و توانستیم با شوک خوب به این تیم شرایط را تغییر دهیم. در استقلال هم قطعاً اوضاع را بهبود خواهیم بخشید در این راه فقط من نباید به تنهایی کاری انجام دهم بلکه وظیفه شما رسانه‌ها هم این است که از استقلال حمایت کنید، البته اگر واقعا این تیم را دوست دارید و می‌خواهیم موفق باشد. اوضاع استقلال با کمک کادر فنی و هیئت مدیره روز به روز بهتر خواهد شد.

وی در واکنش به صحبت‌های اخیر علی کفاشیان که اعلام کرده بهتر بود افتخاری در فدراسیون می‌ماند و به استقلال نمی‌رفت، عنوان کرد: من امروز با وزیر ورزش جلسه‌ای داشتم و او اصرار کرد که من به کار ادامه دهم. به هر صورت شرایط کشور ایجاب می‌کند که من هر کجا که نیاز باشد، کمک کنم. در حال حاضر شرایط استقلال به شکلی است که نیاز به کمک دارد و من برای کار در این باشگاه اعلام آمادگی کردم. انشا الله با کمک اعضای هیئت مدیره و کادر فنی اوضاع استقلال را بهبود خواهیم بخشید تا با قدرت لیگ را ادامه دهد.

سرپرست باشگاه استقلال راجع به اعلام نظر دیگری از سوی وحید شمسایی مبنی بر این که افتخاری انرژی لازم برای کار کردن در فوتسال را نداشت و به همین خاطر هم در استقلال موفق نخواهد بود، یادآور شد: شمسایی بهتر است جواب نتایجی را که با تیمش کسب کرد را بدهد. او به خوبی مرا می‌شناسد، صلاح نمی‌دانم پاسخی به شمسایی بدهم. ما در فوتسال صبح تا شب کار می‌کردیم و دوستان می‌دانند که مسابقات به چه شکل برگزار می‌شد. ما در کشور 400 تیم فوتسال داشتیم و آیا واقعاً بدون مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شود برای این تیم‌ها در رده‌های مختلف سنی مسابقات برگزار کرد؟ این حرف‌هایی که می‌زنند خوب نیست. آنها دنبال بازارگرمی هستند. ما در فوتسال کارهایی کردیم که در آینده نتیجه آن را خواهید دید. چرا نمی‌گویند فوتسال از وقتی که ما آمدیم تا این حد آرامش داشته است؟

افتخاری همچنین درباره این موضوع که گفته می‌شود او قصد ندارد از فوتسال برود، پاسخ داد: تصمیم من این است که تا زمانی که تیم ملی فوتسال راهی جام جهانی نشده، من در فدراسیون بمانم. به هر حال باید کمک کنیم تا تیم ملی فوتسال راهی جام جهانی شود. من استعفا نداده‌ام و درباره ادامه کارم در فوتسال اجازه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را هم گرفته‌ام.

 

کد خبر : ۳۹۸۷۷۷