خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان عنوان کرد:

مقابل آرژانتین استرس داشتیم/ بعضی تیم‌ها در دخمه تمرین می‌کنند و موفق می‌شوند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان معتقد است این اولین بازی ما در طول تاریخ المپیک بود به همین دلیل فشار روانی زیادی روی دوش بازیکنان‌مان بود.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: این اولین بازی ما در طول تاریخ المپیک بود به همین دلیل فشار روانی زیادی روی دوش بازیکنانمان بود. ضمن اینکه برابر تیمی بودیم که سرمربی آن ولاسکو بود. به عقیده من بار روانی حاکم در این مسابقه باعث شد والیبالیست‌ها تمرکز لازم را نداشته باشند. توقعات را برآورده نکردند و به خواسته‌های‌مان نرسیدیم.

وی ادامه داد: سعی شد که روی روحیه بازیکنان کار شود. تمام تلاش کادرفنی این بود که از فشار روانی بازیکنان کاسته شود اما متاسفانه اینطور نشد. این استرس ناشی از المپیک بسیار زیاد بود و جلوگیری از آن امکان نداشت اما مطمئنم برای بازی‌های آینده وضعیت بهتر می‌شود.

عطایی همچنین با اشاره به مصاحبه لوزانو اظهار کرد: سرمربی تیم ملی پس از بازی گفت که دلیل اصلی باخت امروز تیم ملی، مسائل فنی بود و فشار روانی تاثیری نداشت اما من فکر می‌کنم این طور نبود و کاملا استرس بازیکنان مشهود بود. البته همین بازی به ما کمک می‌کند که در بازی آینده بهتر ظاهر شویم. ما سابقه پیروزی مقابل همه این تیم‌ها را داریم و می‌توایم آن‌ها را شکست دهیم.  

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این که حواشی اخیر در مورد لباس‌های تمرینی و همچنین رژه افتتاحیه المپیک، روی بازیکنان تاثیر گذار است یا خیر، گفت: نه به نظر من اینطور نیست. این مسائل و دامن زدن به آن باعث عدم موفقیت ما می‌شود. نباید خیلی این اتفاقات را بزرگ کنیم. این فضاها تمرکز همه را از بین می‌برد. بعضی تیم‌ها در دخمه تمرین می‌کنند و به موفقیت هم می‌رسند. این بحث‌ها نباید ادامه پیدا کند.

 

کد خبر : ۳۹۸۵۱۶