خبرگزاری کار ایران

آجورلو: از مسئولان استان گله دارم/ از ششگلانی بپرسید دربی تبریز کجا برگزار می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید که باید به این تیم کمک شود تا بتوانند از هفته‌های آینده در ورزشگاهی مناسب بازی کنند.

به گزارش ایلنا،  مصطفی آجورلو در پایان دیدار تراکتورسازی و پیکان در صحبت با خبرنگاران ناراضی نسبت به شرایط ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: ما در شرایط بدی بازی می‌کنیم. از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم ولی می‌دانیم اگر وضعیت ورزشگاه خوب بود صد هزار هوادار به اینجا می‌آمد.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد:  هواداران به احترام باشگاه و این وضعیت با ما همکاری می‌کنند و می‌دانم شرایط سخت است. امکانات آب‌خوری و سرویس بهداشتی این ورزشگاه مورد قبول نیست. از هواداران و خبرنگاران به خاطر این شرایط عذرخواهی می‌کنم. امروز روز شماست و روز خبرنگار را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم هر چه زودتر وضعیت ورزشگاه یادگار بهبود پیدا کند و نه خبرنگاران و نه هواداران مشکلی نداشته باشند.

آجورلو ضمن اعلام اینکه قصد دارد از خبرنگاران با دادن هدیه‌ای تقدیر کند، اظهار داشت: قبول دارم مشکلات زیاد است. بازی بعدی ما روز پنجشنبه در تبریز است. آیا می‌توانیم ورزشگاه خلق کنیم؟ ما پیشنهاد بازی در ورزشگاه باغشمال را داده بودیم اما بنا به دلایل امنیتی و ... با این مسئله مخالفت شد. من از مسئولان استانی گله دارم. جمشید نظمی کجاست که بیاید پاسخگو باشد. جواد ششگلانی کجاست؟ استاندار و فرماندار کجا هستند؟ من به عنوان میهمان 2 ماه است که به تبریز آمده‌ام و نمی‌توانستم ورزشگاه خلق کنم. امروز ما فوتبالی ارائه کردیم که در ایران بی‌نظیر است. شما می‌دانید آذری‌های زیاد در ایران هستند. باید همه کمک کنیم تا آنها شاد شوند. این وضعیت خوب نیست. استاندار، نظمی و فرماندار باید در این مورد پاسخگو باشند اما شما به جای اینکه کمک کنید این مسائل را از من می‌پرسید.

وی در مورد اینکه دربی تبریز کجا برگزار می‌شود؟ خاطرنشان کرد: چرا از من می‌پرسید؟ از ششگلانی این سؤال را بپرسید. ما که در آن مسابقه میهمان هستیم. من تا به امروز مصاحبه نکردم و قصد صحبت هم نداشتم اما می‌خواستم با این دوست‌مان احوالپرسی کنم که این سؤال را پرسید و جوابم را دادم.

 

کد خبر : ۳۹۸۴۰۶