خبرگزاری کار ایران

دبیر هیئت گلف استان خوزستان:

بالا رفتن سطح برگزاری مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته/ شاهد حرکت رو به رشد گلف در کشور هستیم

موسوی بیان داشت:در تمام دنیا گلف ورزش زودبازده‌ای نیست و زمان‌بر است تا بتوانیم در موفقیت آن نتیجه بگیریم که البته این امر نیاز به برنامه‌ریزی و کار روز افزون در این زمینه دارد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا موسوی دبیر هیئت گلف استان خوزستان در خصوص مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال)کشور گرامیداشت شهدای مدافع حرم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون گلف گفت:تیم خوزستان تاکنون در تمامی دوره‌های مسابقات شرکت کرده و خوشبختانه با تجربه‌ای که در این سال‌ها داشته‌ایم امسال شاهد پیشرفت بسیاری در برگزاری مسابقات بودیم.

وی ضمن اشاره به سابقه طولانی استان خوزستان در ورزش گلف ادامه داد:حدود 40 سال است گلف بازی میکنم و در حال حاضر عضو تیم گلف ملی حفاری هستم ، از زمانی که به واسطه ورود کمپانی‌های خارجی در جنوب گلف وارد کشور شد تا کنون استان ما جایگاه خوبی در این ورزش داشته است.
دبیر هیئت گلف استان خوزستان با اشاره به افزایش بی‌سابقه تیم‌‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اظهارداشت:مسابقات این دوره مشخص کرد استان‌هایی که تا‌کنون کمتر در این عرصه حضور داشته‌اند با به کارگیری و دعوت از مربیان استان‌های دیگر توانستند توانایی و استعداد نهفته در استان خود را نشان دهند.
موسوی بیان داشت:در تمام دنیا گلف ورزش زود بازده‌ای نیست و زمان بر است تا بتوانیم در موفقیت آن نتیجه بگیریم که البته این امر نیاز به برنامه‌ریزی و کار روز افزون در این زمینه دارد.

وی ضمن ابزار رضایت از بالارفتن سطح برگزاری مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته گفت:خوشبختانه هم بازیکنان در سطح بالاتری ظاهر شدند و هم برگزاری مسابقات به نحو شایسته‌ای صورت گرفت.

موسوی با بیان این که در حال حاضر شاهد حرکت رو به رشد گلف در کشور هستیم اظهار داشت:برای پیشرفت در این ورزش فاکتورهایی چون سرمایه‌گزاری از اهمیت بالایی برخوردار است و با علم و استعدادی که در گلف بازان امروزی شاهدیم قطعا با سرمایه‌گزاری مناسب نتیجه قابل توجهی را شاهد هستیم. 

 

کد خبر : ۳۹۸۱۴۲