خبرگزاری کار ایران

عقیل اعتمادی تنها مصدوم صنعت نفت است

دست‌نشان: روی ضد حملات به استقلال آسیب می‌زنیم/ منصوریان می‌خواهد به هر قیمتی پیروز شود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است فشار بالای بازی با استقلال موجب ایجاد انگیزه در بازیکنان این تیم می‌شود.

نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تهران در خصوص وضعیت این تیم برای مقابله با استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: این هفته باید به مصاف شاگردان منصوریان برویم. بازی خارج از خانه است و برای ما مهم است که بتوانیم امتیاز بگیریم. در فاز دفاعی بسیار عملکرد خوبی داشته‌ایم و در فاز تهاجمی نیز به خاطر مصدومیت‌ها و عدم آمادگی نفرات هجومی‌مان نتوانستیم گلزنی کنیم. تلاش می‌کنیم این ضعف را هم از بین ببریم. ضمن اینکه به دنبال جذب مهاجم هستیم. از دو تساوی قبلی خودمان راضی هستیم. مقابل دو تیم بزرگ این نتایج را کسب کردیم که برای ما خوب است چرا که سال اول حضورمان در لیگ است. تساوی با صبا در قم و تراکتورسازی با آن همه مهره تهاجمی باکیفیت، از نظر من نتایج خوبی هستند.

وی درباره جوانی بازیکنان نفت و شرایط بازی در استادیوم آزادی گفت: بازیکنان ما بسیار جوان و بی‌تجربه هستند و باید خود را آماده بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران استقلال کنند. از یک سو به خاطر این که دو بازی گل نزده‌ایم روی آن‌ها فشار هست و از سوی دیگر، اولین تجربه بازی در آزادی برای‌شان سخت است و فشار بالایی را متحمل می‌شوند. البته این فشار برای ما خوب است و باعث انگیزه در بازیکنانمان می‌شود.

دست‌نشان ادامه داد: ‌استقلال برای پیروزی به زمین می‌آید. منصوریان با توجه به امتیاز میزبانی و شرایط این تیم می‌خواهد هرطور شده و به هر قیمتی که هست ما را شکست دهد. به همین دلیل ممکن است از دفاع غافل شوند و روی ضدحملات آسیب پذیر باشند. سعی می‌کنیم از این غفلت استقلالی‌ها نهایت استفاده را ببریم. البته نتیجه هرچه شود. چه پیروز شویم چه ببازیم، برای استقلال و هوادارانش بسیار ارزش و احترام قائلیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان از وضعیت مصدومان این تیم برای رودررویی با استقلال گفت: عقیل اعتمادی چند هفته است که مصدوم شده است و احتمالا به این بازی نیز نرسد. البته دروازه‌بان دوم ما در این دو بازی درخشیده است و خیالمان از این بابت راحت است. بقیه بازیکنان مصدومیتی ندارند و انشالله با تیم کامل به مصاف استقلال خواهیم رفت.

 

کد خبر : ۳۹۶۹۳۳