خبرگزاری کار ایران

از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم بازی را ببریم

برانکو: اگر داور گل سالم ما را می‌پذیرفت، نتیجه الان 5 بر یک به سود ما بود

برانکو گفت: واقعاً متاسفم به خاطر هواداران پرتعدادمان که برای این بازی حضور یافته بودند. از آنها تشکر می‌کنم که 95 دقیقه پرشور از بازیکنان ما حمایت کرده و از آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم بازی را ببریم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: نتیجه اولین بازی خانگی‌مان در حضور هواداران پرشورمان آنطور که می‌خواستیم رقم نخورد. واقعاً متاسفم به خاطر هواداران پرتعدادمان که برای این بازی حضور یافته بودند. از آنها تشکر می‌کنم که 95 دقیقه پرشور از بازیکنان ما حمایت کرده و از آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: البته دلیلی ندارد از بازیکنانم انتقاد کنم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متأسفانه اتفاقاتی که سال پیش برای ما افتاد، بازهم تکرار شد و در این بازی هم فرصت‌های زیادی از دست دادیم. می‌دانیم و باور داریم که همه بازی‌های ما به‌خصوص در تهران سخت خواهد بود. حریفان به زمین می‌آیند و با ماندن در زمین خود دنبال نیمه ضدحمله‌ای هستند. آنها عملاً یک بار روی دروازه ما آمده و روی اشتباه خودمان به گل رسیدند. با وجود اینکه بازی را نبردیم، به ما این خوش‌بینی را می‌دهد که بازی‌های‌مان در این سطح خواهد بود و آن موقع انتظار نتیجه را داریم. خودتان می‌دانید که در ابتدای بازی‌ها قرار داریم و هنوز تیمی به شش امتیاز کامل نرسیده است. یک بار دیگر به بازیکنانم به‌خاطر جنگندگی و نظم‌شان در بازی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه محسن ربیع‌خواه در حد این تیم نیست، گفت: من همیشه گفته‌ام که روی نام بازیکنان صحبت نمی‌کنم و با ارزیابی شما موافق نیستم. این بازیکن اشتباه کرد، اما تنها یک اشتباه. همیشه یک نفر اشتباه می‌کند و باید خودتان بدانید که این بازیکن سرعتی است و کار اشتباه دیگری نکرد. ربیع‌خواه با اعتمادبه‌نفس و مطمئن کار کرد و صددرصد کیفیت او جوابگوی معیارهای پرسپولیس است. اینکه در بین 11 نفر یا 18 نفر قرار بگیرد، بعدها مشخص می‌شود. می‌دانید خط دفاع پرسپولیس جدید است و نیاز به زمان داریم. در بازی با سایپا و فولاد تنها حرکتی که روی دروازه ما اتفاق افتاد و گل شد، همین موقعیتی بود که فولاد به گل رسید.

برانکو در خصوص دفاعی بازی کردن فولادخوزستان و اینکه تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: بازهم مجبور هستم با نظر شما مخالفت کنم. هر تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال یا تیم‌های بزرگ بازی می‌کند، سه چهار شانس نصفه و نیمه ایجاد می‌کند. وظیفه‌ای که در مقابل هواداران داریم این است که تهاجمی بازی کنیم. به‌هر حال در طول 90 دقیقه هر تیمی موقعیت خواهد داشت. مطمئناً خط دفاعی ما منظم و مسئولیت‌پذیر خواهد بود و از آنها راضی‌ام. اگر زودتر گل می‌زدیم و داور گل سالم ما را می‌پذیرفت، نتیجه الان 5 بر یک به سود ما بود. این مسئله را باید بدانید که فولاد تیم دسته دومی نبود و خیلی تحت‌فشار برای امتیازگیری نیست. بنابراین این ریسک را کرده و آگاهانه آن را می‌پذیریم. آنها تنها یک حمله روی دروازه ما داشتند.

وی درباره اینکه فرشاد احمدزاده و محسن ربیع‌خواه از لحاظ بدنی خسته بودند و چرا از بازیکنانی مانند ساسان انصاری استفاده نمی‌کنید، تصریح کرد: هر زمان فرصت برسد، از بازیکنان جدید استفاده خواهیم کرد. فرشاد دو سه موقعیت به‌دست آورد و خوب بازی کرد. برنامه داشتیم که انصاری را به زمین بفرستم، اما هر بازی متفاوت از بازی بعدی است. تلاش‌مان را کردیم که بازی را ببریم و ولادمیر هم شانس زدن گل داشت. اواخر بازی نیز 4 موقعیت گل داشتیم که آخرین آن را کمال کامیابی‌نیا بدست آورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه محمد انصاری بهترین دفاع چپ پرسپولیس بود و اینکه حضورش در قلب دفاع باعث پایین آمدن کیفیت این بازیکن می‌شود، گفت: قبول دارم که ربیع‌خواه در صحنه گل فولاد اشتباه کرد، اما اگر سیدجلال حسینی این اشتباه را می کرد، آن وقت می‌گفتید سیدجلال در حد پرسپولیس نیست؟ تقریباً می‌توانم بگویم در این دو بازی بهترین بازیکن انصاری بود. انصاری اکنون در پستی بازی می‌کند که آینده این بازیکن است، در حالی که او در پست دفاع چپ هم عالی بازی می‌کند و در دو بازی اخیر حریفان دو شانس برای زدن گل داشتند. نمی‌دانم مشکل چیست که این سؤال را می‌پرسید.

برانکو در خاتمه تصریح کرد: اگر کسی اشتباهی نکند، همه بازی‌ها صفر صفر تمام می‌شود. کسی هم اشاره نکرد که داور گل سالم ما را نپذیرفت.

 

کد خبر : ۳۹۶۴۶۵