خبرگزاری کار ایران

امکان برگشت رضاییان وجود ندارد

برانکو: حق فکر کردن به چیزی جز قهرمانی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل از گذشته بیش از هر تیمی از داوری ضربه خوردیم، اما نه شکایتی کردیم و نه هیاهو کردیم.

به گزارش ایلنا،  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: سلام گرم خدمت دوستان عزیز. فردا با فولاد بازی داریم. مسابقه‌ای که همیشه نتیجه‌اش نامشخص بوده و یکی از تیم‌هایی که در 5 سال اخیر از موفق‌ترین تیم‌ها بوده است و همیشه به طور مرتب در آسیا حضور داشته است.

برانکو ادامه داد: در آخرین بازی با این تیم یک بر صفر پیروز شدیم. فولاد تیمی تهاجمی است نتیجه بازی فردا مشخص نیست. سرمربی این تیم تغییر کرده است. نتیجه بازی مشخص نبوده قبلا هم گفته‌ام که 3 امتیاز بازی با سایپا وقتی ارزش پیدا می‌کند که فردا پیروز شویم.

وی گفت: همانطور که همیشه می‌گویم ما از اینکه گزینه قهرمانی باشیم شانه خالی نمی‌کنیم و حق فکر کردن به چیزی جز قهرمانی نداریم. چرا که ما تیم بزرگی هستیم و هواداران این انتظارات را از ما دارند و همانطور که ما در فکر خودمان داریم این است که با بازی زیبا امتیاز خوبی هم بگیریم تا به هواداران‌مان شادی بدهیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران ما فوتبال را خوب می‌فهمند و به همین خاطر  از ما برد و بازی زیبا می‌خواهند. با این همه درباره پرسپولیس باید بگویم ما آرام‌طبع را هنوز در اختیار نداریم چرا که هنوز آماده نیست.کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری هم مصدومیت جزئی از بازی با سایپا به همراه دارند و باید امروز ببینیم تا چه حد آماده هستند.

برانکو ادامه داد: بدون توجه به این مسئله ما بازیکنان آماده‌ای داریم که هر لحظه می‌توانند به تیم کمک کنند. 

وی در مورد اینکه سعداوی گفته پرسپولیس داور بازی را تغییر داده است،؛ گفت:‌ من اصلا نمی‌دانم ماجرا چیست؟! وی سپس خبرنگاری به برانکو گفت سعداوی گفته که پرسپولیس درخواست تغییر داور را کرده و در حالی که فغانی برای المپیک راهی برزیل شده است که پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم گفت فدراسیون فوتبال نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و نماینده فولاد هم در جلسه هماهنگی گفت که ظاهرا نقل قول اشتباهی صورت گرفته است. تجربه نشان داده پرسپولیس سودی از داوری نبرده ما به دنبال سود بردن نیستیم. همین که ضرر نکنیم کافی است.

برانکو در تکمیل صحبت‌های مدیر رسانه‌ای تیم گفت: سال گذشته تیمی که بیشتر از همه ضربه خورد پرسپولیس بود. نه شکایت کردیم و نه داد و هوار به راه انداختیم. من همیشه تکرار کرده‌ام که به داوران اعتماد دارم. داوران هم مثل هر انسانی اشتباه می‌کنند. من اصلا به این مسائل وارد نمی‌شوم و فقط به دنبال تمرین و بازی هستم. تمرین بهتر و بازی بهتر هستم. 

برانکو در خصوص رقم قرارداد بازیکنان و مربیان و اینکه این مسئله افشا شده، گفت: طبیعی است این مسائل جزو مسائل شخصی هر فردی است و من نمی‌دانم با اجازه چه مرجعی این رقم‌ها افشا شده است. من بارها گفته ام که دلیلی برای شرمساری ندارم و حتی همسرم نمی‌داند رقم قرارداد من در تهران چقدر است چون خوشبختانه بلد نیست فارسی بخواند، اما به هر حال این مسائل غیرحرفه‌ای است و خوب نیست این اقدامات انجام شود.هر چند که به نظرم می‌توان علیه این گونه کارها شکایت کرد. 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان با نظر او جذب نشده‌اند گفت:‌ الان بازی‌های لیگ شروع شده است و کادرمان را تکمیل کرده‌ایم. نمی‌دانم برای چندمین بار باید به این سوالات پاسخ دهم. ما برخی بازیکنان را نتوانستیم بگیریم و بازیکنی مثل رامین رضائیان دوست داشت خارج از ایران بازی کند و از طرفی برخی بازیکنان به تیم‌های دیگر رفتند اما ما کادری داریم که از آن راضی هستیم و اگر الان از ما بپرسید نمی‌توانم بگویم چه کسی را می‌خواهیم بگیریم. از همه بازیکنان راضی هستم چراکه این بازیکنان خوب ثروت ایران هستند و با کیفیت بالا سطح فوتبال ایران را خوب نگه داشته و ما هم برای کسب امتیاز در مسابقات می‌جنگیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لوبانوف از تیم جدا شده و اگر بیرانوند مصدوم شود پرسپولیس باید از درویش‌وند دروازه‌بان سوم خود استفاه کند، گفت: در مورد لوبانوف یک بار دیگر باید بگویم از او تشکر می‌کنم. به خاطر خدماتی که در 7 ماه گذشته ارائه کرد. ایشان ملی‌پوش ازبکستان هستند اما متاسفانه یکسری مشکلات شخصی داشت و خواهش کرد او را آزاد کنیم تا از پرسپولیس برود. درست است که یک مقدار دست تنها مانده‌ایم اما طاهری مدیریت باشگاه شخصیت انسانی خودشان را نشان دادند و امکان فراهم کرد که لوبانوف از پرسپولیس برود. این سؤال پیش می‌آمد که اگر لوبانوف جدا  نشود از نظر روحی لطمه می‌خورد و آیا این بازیکن اصلا به درد ما در آن صورت می‌خورد یا نه. 

وی افزود: ظرف 48 ساعت آینده جانشین لوبانوف را انتخاب خواهیم کرد. درویش‌وند هم دروازه‌بان با آینده‌ای است و ما دنبال دروازه‌بان دوم هستیم. 

برانکو در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه رامین رضائیان به دنبال بازگشت به پرسپولیس است، گفت: مدامجوری سؤال پرسیده می‌شود که انگار در ماجرای رضائیان دعوایی رخ داده است. او تصمیم خود را گرفت که زندگی ورزشی‌اش را در خارج از کشور ادامه دهد و ورزش خودش را توسعه دهد. من برایش بهترین‌ها را آرزو کردم. رضائیان جاه‌طلب و ملی‌پوش است. پارسال هم 5 گل برای ما زد و برای ما بازیکن ارزشمندی بوده است. اما الان تیم را بسته‌ایم طبق  مقررات فدراسیون فوتبال 18 بازیکن بالای 23 سال و چند بازیکن زیر 23 سال جذب کرده‌ایم و تا 6 ماه دیگر جای برای بازیکن جدید نداریم.

وی در مورد اینکه ساسان انصاری مقابل فولاد بازی می‌کند یا خیر، گفت: انصاری بازیکنی است که او را می‌خواستم و خواهش کردم از مدیر باشگاه که با او به توافق برسید. برای این بازیکن احترام قائل هستم طبیعی است از این بازیکن استفاده خواهم کرد. فردا مشخص می‌شود او مقابل فولاد بازی می‌کند یا نه. اما من کاملا از او راضی هستم و فکر می‌کنم بر اساس کار کارشناسی او را جذب کرده‌ایم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره شایعه قطع همکاری با آنتونی گولج و جذب دویکوویچ دروازه‌بان بوسنیایی فصل گذشته سایپا گفت: گولج بازیکنی است تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و بازیکن ماست اما اگر بعدا اتفاقی بیفتد و پیشنهادی باشد درباره آن فکر می‌کنیم اما گولج فعلا بازیکن ماست. درباره دروازه‌بان هم تا 48 ساعت آینده همه چیز مشخص می‌شود اما شما به من بگویید که دویکوویچ را از کجا آوردید؟ او دروازه‌بان تیم بوسنی است و تا جایی که می‌دانم مدیر برنامه‌هایش یک فرد آلمانی است. هر چند که برای جذب دروازه‌بان گزینه‌های زیادی به دست ما رسیده است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه پرسپولیس با توجه به حضور در 3 جبهه از آن انتظار قهرمانی می‌رود گفت: من از نبرد در سه جبهه نمی‌ترسم و گفتم کادر ما یک کادر 25 نفره است که حتی ساسان انصاری، مهدی طارمی ، صادق محرمی و 2 بازیکن اوکراینی روی نیمکت ما بودند. هدف ما حضور در هر سه جبهه است و البته می‌دانم کار آسانی در پیش نداریم. 

برانکو درباره وضعیت آرام‌طبع بازیکن مصدوم پرسپولیس هم اظهار داشت: او دیروز سر تمرین آمد و امروز هم از پایش عکسبرداری شد تا ببینیم وضعیتش چطور خواهد شد. البته او یک بازی را از دست داده و 15 روز هم هست تمرین نکرده است.

 

کد خبر : ۳۹۵۹۰۴