خبرگزاری کار ایران

ادامه بازی با اعتبار باشگاه پرسپولیس

نقدی بر یک سورپرایز/ بازگشت سیاه!

خبر بازگرداندن رضاییان بعد از آن همه بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به تیم و هوادارانش علامت سوال‌های بزرگی را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ظاهرا خبری در راه است. اخباری که در باشگاه پرسپولیس بلندتر شنیده می‌شود. خبر در مورد بازگشت رامین رضاییان است. بازیکنی که با سروصدا و حاشیه‌های زیاد راهی ترکیه شد و حالا گویی قرار است در سکوت خبری و بدون جنجال مسیر رفته را بازگردد و به پرسپولیس بیاید؛ درست مانند مهدی طارمی. البته رضاییان تفاوت عمده ای با طارمی دارد. طارمی قرارداد نداشت و به ترکیه رفت اما رضاییان برای رفتن هزار و یک بهانه جور کرد و در حالی که قرارداد داشت بدون کوچکترین جلسه‌ای با باشگاه و بدون هیچ خبر قبلی در تمرینات این تیم حاضر نشد.

حالا بازگرداندن این بازیکن بعد از آن همه بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به تیم و هوادارانش علامت سوال‌های بزرگی را به وجود آورده است. مدیریت باشگاه به چه دلیل به دنبال برگرداندن این مدافع است؟ برخورد هواداران و نظر آنها در این مورد چیست؟ چرا هر بازیکنی که به هر شکل و با هر دلیلی پرسپولیس را رها می‌کند هر زمان برای بازگشت او فرش قرمز فراهم است و هیچ کس از مسئولان باشگاه یا از کادرفنی مشکلی با این قضیه ندارد.

کسی شک ندارد که رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس بود و بازگشت او جناح راست تیم را برای یکسال دیگر بیمه خواهد کرد اما در این میان چیزی که نادیده گرفته می‌شود شان و شخصیت باشگاه پرسپولیس و هواداران بی‌شمارش است. باشگاه پرسپولیس با تصمیمات مدیریتی آقایان به محله بروبیا تبدیل شده است. هر کس دلش بخواهد می‌رود و می‌داند که اگر پشیمان شود و بخواهد برگردد نه تنها راه باز است که برای او فرش قرمز پهن کرده و تونل افتخار هم تشکیل می‌دهند.

طاهری و مدیران باشگاه که در فصل نقل وانتقالات حسابی قافیه را به رقیب سنتی‌شان واگذار کرده‌اند تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا از هر طریقی شده اعاده حیثیت کنند. آنها دست به کارهایی می‌زنند که مشخص نیست اعاده حیثیت است یا از بین‌بردن آن. این فصل اگر پرسپولیس نتواند قهرمان شود همه چیز را با هم از دست داده است. جام، آبرو، اعتبار و اقتدار.

اگر می‌خواهید از بازگشت رضاییان اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید. به سایت باشگاه یا مسئولان تیم مراجعه نکنید. اخبار دقیق را لیدرها و اطرافیان تیم دارند. عباس اسماعیل‌بیگی در این مورد در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «کاش می‌توانستم همه دوستان را در جریان اتفاق مهمی که تا چند روز دیگر می‌افتد قرار بدهم. شاید هم در یکی دو روز آینده خبرش مثل بمب صدا کنه اما به رسم امانت داری و اینکه اگر احیانا مشکلی پیش آمد که این امر محقق نشد از شما شرمنده نشوم فعلا از گفتن هر گونه اطلاعاتی معذورم.فقط همین قدر بدانید که یک اتفاق مهم قرار است بیفتد که شاید برای تعدادی از هواداران هم زیاد خبر خوشی نباشد اما مطمئنم تعداد زیادی از شنیدن آن حسابی خوشحال می شوند. در کل به نفع پرسپولیس است.»

رامین رضاییان هم که از روز گذشته عکس‌های سال گذشته‌اش در پرسپولیس را منتشر می‌کند تا مشخص شود که همه چیز فراتر از یک شایعه است.

در عین حال طاهری نیز در واکنشی کوتاه نسبت به موضوع بازگشت رضاییان گفته است: «دنبال شکایت‌مان هستیم و پیگیر پرونده‌ رضاییان هستیم.»

وی همچنین نشست خبری خود را به سه‌شنبه موکول کرده است چون به خوبی می‌داند خبرنگاران امروز قطعا درباره رضاییان سئوالاتی از وی می‌پرسیدند.

 

کد خبر : ۳۹۵۸۸۷