خبرگزاری کار ایران

سجادی: روی انتخاب مدیران عامل سرخابی‌ها تاکید کردم

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: روی انتخاب مدیران عامل سرخابی‌ها در جلسه هیات مدیره تاکید کردم.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه انتخابات اسکی درباره اینکه شما چه زمانی قرار است مدیران عامل استقلال و پرسپولیس را معرفی کنید گفت: ما هنوز زمان نگفته‌ایم و این در اختیار هیات مدیره است . من در جلسه ای که شرکت کردم این موضوع به آنها تاکید شده است. امیدوارم شخص مورد نظر را پیدا کرده یا حالا اگر همین انتخاب را دارند اشخاص مورد نظر ابقا شوند.

معاون وزیر ورزش درباره بدهی سرخابی‌ها عنوان کرد: این بدهی برای قبل است و از سال ۹۲ که ما به باشگاه آمدیم بدهی‌ها مربوط به این زمان نیست. هر دو باشگاه بدون اینکه دولت به آنها کمک کند تدابیری اندیشیده شده تا از برندشان استفاده کنند. امسال هم تجدید قرارداد داشتند و حتی بخشی از بدهی‌ها پرداخت شده است.

سجادی درباره اینکه جلسه شما با اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها برای قرارداد بازیکنان که گفته می شود میلیاردی بوده صورت گرفت یا خیر خاطرنشان کرد: باید مبلغ قرارداد به صورت ارزش واقعی آنچه که هست داده شود تاکید وزارت ورزش هم همین است. ما تمام قراردادها را از سازمان لیگ گرفته‌ایم و هر ۱۶ باشگاه حاضر در لیگ را بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قراردادها میلیاردی بود گفت: بالاخره بازار به این صورت است!

معاون قهرمانی وزیر ورزش درباره اینکه گودرزی گفته چند پرونده تخلف از بازیکنان به دستش رسیده و در حال بررسی است عنوان کرد: حتما همان طور که گفته در حال بررسی است!

سجادی در ادامه صحبت‌هایش درباره معرفی دبیر و نایب رئیس دوومیدانی اظهار داشت: آنها معرفی شدند. قرار است بررسی شود تا حکم را ابلاغ کنیم.

سجادی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره لباس کاروان ایران در المپیک پرسید یادآور شد: به نظر من الان طرح خوبی انتخاب شد و قرار است که ورزشکاران در مراسم رژه این لباس را بپوشند.

وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش از آمادگی تیم‌های حاضر در المپیک خبر داد و گفت: با سهمیه قایقرانی ما ۶۴ ورزشکار داریم که سه یا چهار رشته امید به کسب مدال هستند و در شرایط خوبی قرار دارند. میدان المپیک سخت ترین میدان ورزش جهان به شمار می‌رود و رقابت فشرده‌ای است. همه می‌آیند که روی سکو قرار بگیرند. ورزشکاران،‌مربیان، روئسای فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک زحمات زیادی کشیدند.

معاون قهرمانی وزیر ورزش درباره اینکه انتخابات فدراسیون اسکی حواشی زیادی داشت تصریح کرد: شاید از نظر شما حواشی باشد اما ۱۹ نفر نامزد شدند و انتخابات با ۴ نفر برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که ‌آیا نمی‌توانید جلوی انصرافی‌ها را بگیرید و تا انتخابات با تعداد زیادی از نامزدها برگزار نشود گفت: در آیین نامه جدید این موضوع را پیگیری کردیم و من هم تذکر دادم.

سجادی در پایان درباره ناراحتی‌هایی که از انتخاب ورزشکاران و مربیان در مجمع اسکی وجود داشت خاطرنشان کرد: همیشه عده‌ای سلیقه خودشان را می‌گویند.

 

کد خبر : ۳۹۴۹۴۱