خبرگزاری کار ایران

مایلی‌کهن کنار گذاشتن زارع و نوری را به هواداران اعلام کرد+عکس

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۶۳۱

شرط اولیه مدیریت باشگاه ملوان برای سال جدید جوانگرایی و حذف دو بازیکن بسیار مهم این تیم یعنی زارع و نوری بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نیمکت ملوان بعد از سقوط به لیگ دسته اول طلسم شد. هیچ مربی‌ای در تمرینات این تیم بیش از چند روز دوام نمی‌آورد و خیلی زود عطای کار در این تیم را به لقایش می‌بخشید و می‌رفت. برای همه سوال شده بود در انزلی چه خبر است که هیچ کس در آن دوام نمی‌آورد. شنیده می‌شد که همه چیز به مازیار زارع و پژمان نوری ارتباط دارد. شرط اولیه مدیریت باشگاه برای سال جدید جوانگرایی و حذف دو بازیکن بسیار مهم این تیم یعنی زارع و نوری بود. خواسته‌‌ای که هیچ‌کدام از سه مربی دیگر از پس انجام آن و حاشیه‌های بعد از آن برنیامدند و ترجیح‌ دادند که قید مربی‌گری در این تیم را بزنند. ناگفته پیداست که در مورد محمدمایلی‌کهن این گزاره صدق نمی‌کند. اگر در کل مربیان ایرانی یک نفر باشد که بتواند از پس این کار بربیاید حتما آن یک نفر مایلی‌کهن است. مردی از انزلی که هر ایرادی داشته باشد غلبه بر حاشیه‌ها و مقابله با بازیکن‌سالاری را خیلی خوب بلد است. به همین دلیل اولین و آخرین گزینه ملوانی‌ها خودش بود.

او ظاهرا از پس این وظیفه به خوبی برآمده است. مایلی‌کهن دیروز در جمع هواداران انزلی صراحتا اعلام کرد که این دو بازیکن باتجربه برای فصل آینده جایی در تیمش ندارند و از آنها خواست تیم را همراهی کنند تا با جوانگرایی و تزریق استعدادهای جوان بتواند خیلی زود به لیگ برتر برگردد. اقدام دیگر مایلی‌کهن برای دورکردن حاشیه‌ها بعد از این اقدامش این بود که حضورلیدرها داخل ورزشگاه در هنگام تمرینات را قدغن کرده. او در این مورد هم با هواداران صحبت کرد و گفت ما تک تکمان یک لیدر برای تیم هستیم و نیازی به افرادی که در اطراف تیم حاشیه ایجاد می‌کنند نیست.

مایلی‌کهن کنار گذاشتن زارع و نوری را به هواداران اعلام کرد+عکس

مایلی‌کهن دست به کار بزرگی در انزلی زده و البته مشخص نیست تا چه زمانی می‌تواند مقابل حاشیه‌هایی که مطمئنا در چند روز آینده برای او ایجاد خواهد شد ایستادگی کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز