خبرگزاری کار ایران

مهاجری: برای سهمیه آسیایی می‌جنگیم/ ویسی تفکرات مدرنی دارد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید: امسال شرایط فنی، مالی و سخت‌افزاری بهتری نسبت به سال گذشته داریم و برای سهمیه آسیایی می‌جنگیم.

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، از شرایط و وضعیت این تیم برای شروع لیگ برتر گفت: تمرینات و آماده‌سازی پیش فصل خوبی داشتیم. از بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند و این فصل در جمع ما نیستند تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه برنامه‌های پدیده برای سال آینده چیست، این‌طور گفت: بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و انشاالله سال خوبی را پشت سر می‌گذاریم. امسال شرایط فنی، مالی و سخت‌افزاری بهتری نسبت به سال گذشته داریم و تلاش می‌کنیم رتبه بهتری هم کسب کنیم. برای سهمیه آسیایی می‌جنگیم. امیدواریم بتوانیم مشکلات را کم کنیم و به اهدافمان برسیم.

وی درباره حریف هفته نخست تیم فوتبال پدیده گفت: تیم سپاهان تیم بسیار قابل احترامی است. از این تیم شناخت کلی داریم زیرا هنوز بازی رسمی با این شکل و شمایل جدید انجام نداده‌اند تنها دو بازی در جام شهدا بود که همان دو بازی را آنالیز کرده‌ایم. ویسی مربی خوبی است و تفکرات مدرنی دارد. تمام این‌ها کار ما را سخت می‌کند.

کد خبر : ۳۹۴۰۱۵