خبرگزاری کار ایران

بادامکی: پرسپولیس‌ و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستند

هافبک تیم مشهد معتقد است پرسپولیس و استقلال مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند.

حسین بادامکی، بازیکن اف سی مشهد در مورد شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ برتر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم شرایط بسیار خوبی دارد و مهم‌تر از همه انگیزه‌ای است که در تیم مشهد وجود دارد. من دیر به این تیم اضافه شدم اما سعی کردم خیلی زود با بازیکنان هماهنگ شوم و امیدوارم در طول فصل بتوانم عملکرد خوبی در تیم مشهد داشته باشم.

بادامکی در مورد اینکه چهار بازی ابتدایی این تیم در مشهد برگزار می‌شود، گفت: درست است که ما چهار بازی ابتدایی را در مشهد انجام می‌دهیم اما باید قبول کنیم که با چهار تیم قدرتمند بازی می‌کنیم. دیدار اول ما با ذوب‌آهنی است که کاملا در شرایط بازی قرار دارد و هماهنگی خوبی بین بازیکنانش برقرار است. امیدوارم بتوانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم و بعد از آن آماده سه بازی دیگرمان در مشهد شویم.

او در مورد برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم مشهد گفت: مراسم خوب و پر شوری برگزار شد و برای اولین بار شاهد حضور خانم‌ها در ورزشگاه بودیم. هیچ مشکلی هم در این رابطه به وجود نیامد و مراسم بسیار منظم برگزار شد.

هافبک تیم مشهد در پاسخ به این سوال که چه تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برترند، گفت: پرسپولیس و استقلال هر سال جزو تیم‌های مدعی قهرمانی هستند اما تیم‌های دیگر هم عملکرد خوبی در فصل نقل‌وانتقالات داشتند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند. در نهایت امیدوارم لیگ خوبی را شاهد باشیم. بازیکنان تیم مشهد هم تمام تلاششان را برای انجام بازی‌های تماشاگرپسند انجام می‌دهند.

 

کد خبر : ۳۹۳۲۴۴