خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از وضعیت بهادر مولایی

پزشکان معالج بهادر مولایی پس از چندین بار معاینه گزارشی از شکستگی ارائه ندادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بهادر مولایی، وزنه‌بردار دسته 125- کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری که دیروز(پنجشنبه) در جاده هراز دچار سانحه رانندگی شده بود، پس از ترخیص از بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل برای ادامه روند بهبودی به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شد.

بهادر مولایی در این سانحه از ناحیه استخوان چپ لگن، آرنج چپ و پارگی بازوی چپ دچار مصدومیت شد. پزشکان معالج پس از چندین بار معاینه، گزارشی از شکستگی ارائه ندادند. عدم شکستگی می‌تواند مولایی را پس از بهبود به تمرینات تیم ملی بازگرداند.

پس از پیگیری مسئولان فدراسیون جهت انتقال مولایی از آمل به تهران، پزشکان معالج تشخیص دادند که در صورت انتقال مولایی به تهران امکان تشدید در رفتگی و کوفتگی وجود دارد و خطرات بیشتری این قهرمان ملی را تهدید خواهد کرد. بهادر مولایی تا بهبود اولیه مصدومیت ناشی از سانحه رانندگی در بیمارستان امام خمینی ساری تحت نظر پزشکان بستری خواهد بود.

بهادر مولایی در گفت‌وگویی که با بخش خبری صدا و سیما داشت، گفته بود: در جاده مشغول رانندگی بودم اما ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف شدنم از المپیک بود. در این بین یک لحظه خوابم بُرد و دیگر نمی‌دانم چه شد.

 

 

کد خبر : ۳۹۲۹۸۰