خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم

گواردیولا گفت: من سه سال در بایرن‌ بودم و خانواده‌ام هم از بودن در مونیخ خیلی راضی و خوشحال بودند.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا در اولین بازی که هدایت منچسترسیتی را عهده‌دار بود، شب گذشته تیمش در دیداری دوستانه در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با نتیجه یک بر صفر مغلوب بایرن‌مونیخ، تیم پیشین خود شد. با این حال سرمربی آبی‌های منچستر به تمجید از عملکرد جوانان تیمش پرداخت. پپ گواردیولا در پی شکست شاگردانش برابر بایرن گفت:«گاهی اوقات شرایط بازی‌ها آسان نیست، اما من از عملکرد شاگردانم راضی هستم. ما کارهای خوب بسیار زیادی در این بازی انجام دادیم و از این بابت خیلی خوشحال و راضی هستم. البته نباید این را فراموش کنیم که در این بازی مقابل چه حریفی قرار گرفتیم، تیمی که 8 یا 9 بازیکن سطح بالا دارد.»

وی همچنین در تمجید از عملکرد دو مدافع جوان و اسپانیایی خود گفت:« مافئو و آنگلینو عالی بازی کردند. البته در چنین بازی‌هایی باید به بازیکنانی همچون براندون بارکر و الکساندر زینچنکو هم بازی داد تا ببینیم آنها در چه سطحی هستند و اینکه در طول فصل کجا می‌توانیم از آنها استقاده کنیم.»

پپ درباره استقبال گرمی که از سوی هواداران بایرن‌مونیخ شد هم ادامه داد:« خیلی خوشحالم که به اینجا بازگشتم. من سه سال در بایرن‌ بودم و خانواده‌ام هم از بودن در مونیخ خیلی راضی و خوشحال بودند، از این رو دیدن مجدد هواداران بایرن خیلی خوب بود.»

گواردیولا در مورد شایعه پیوستن پدیده جوان شالکه به منچسترسیتی هم گفت:«سانه بازیکن شالکه است. البته ما با او هم مذاکره کرده‌ایم و شالکه هم می‌داند که نسبت به جذب او علاقه‌مند هستیم، اما در حال حاضر امکانات زیادی برای به خدمت گرفتنش نداریم. بین منچسترسیتی و شالکه اختلاف زیادی در این خصوص وجود دارد، به هر حال باید ببینیم که در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو چه اتفاقی خواهد افتاد.»

سرمربی منچسترسیتی در تمجید از شاگرد پیشین خود که به نظر جدایی او از بایرن‌مونیخ قطعی است، گفت: «گوتسه انسانی خوب است که 24 ساعت شبانه‌روز روی فوتبال تمرکز دارد و هر کاری از دستش ساخته باشد برای تیم انجام می‌دهد. به هر حال کار در یک باشگاه بزرگ اصلاً آسان نیست و در دوران حضور من در بایرن نه کار برای ماریو آسان بود، نه برای من.»

 

کد خبر : ۳۹۲۸۳۷