خبرگزاری کار ایران

نعمتی: خوشحالم به عنوان یک پارالمپیکی پرچمدار کاروان هستم

پرچمدار کاروان المپیک ایران گفت: امیدوارم سفیران خوبی برای ملت باشیم

به گزارش ایلنا، زهرا نعمتی که به نمایندگی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در مراسم بدرقه کاروان‌ها صحبت می‌کرد، گفت: خوشحالم در این جایگاه قرار گرفتم و افتخار می‌کنم که به نمایندگی از ورزشکاران اینجا هستم. همچنین خوشحالم که به عنوان یک پارالمپیکی پرچمدار هستم. این برای اولین بار است که در دنیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد و من خیلی خوشحالم.

وی افزود: تشکر فراوان دارم از دولت و حمایت‌های رئیس‌جمهور و همچنین مسئولان وزارت ورزش که با حمایت‌های مدیریتی صحیح روند خوبی ایجاد شده است.

پرچمدار کاروان المپیک ایران گفت: در بخش المپیک 63 نفر هستیم که موفق به کسب سهمیه شده‌ایم. در رقابت‌های المپیک حضور بانوان ایرانی افزایش یافته است. همچنین به دلیل همزمانی با میلاد امام هشتم نام کاروان المپیک به نام کاروان امام رضا نامگذاری شده است.

نعمتی عنوان کرد: در پارالمپیک نیز 96 سهمیه کسب شده که 23 نفر آنها بانوان هستند که شاهد افزایش 3 برابری نسبت به دوره قبل هستیم.  همچنین به خاطر همزمانی با حادثه منا نام این کاروان به نام کاروان منا نامگذاری شده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم سفیران خوبی برای ملت باشیم، همچنین از دولت به خاطر قانون استخدام، افزایش پاداش‌ها و همچنین اختصاص مسکن تشکر می‌کنم البته در بخش پارالمپیک نیاز به حمایت بیشتری داریم.

 

کد خبر : ۳۹۲۷۷۱