خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس بوی قهرمانی می‌دهد

پنجعلی: میناوند با استقلالی‌ها شوخی کرده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با جذب این مهره‌های جدید، می‌تواند فصل آینده، قهرمان لیگ‌برتر شود.

محمد پنجعلی، پیشکسوت‌ تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با اشاره به نفرات جدیدی که جذب این تیم شده‌اند، گفت: تیم بسیار خوبی بستند. به نظر من در هر پست دو بازیکن خوب و سطح بالا داریم. این تیم رنگ‌وبوی قهرمانی می‌دهد. ضمن اینکه پرسپولیس برای حضور پر قدرت در آسیا نیاز به چنین نفراتی داشت.

پنجعلی در ادامه از وضعیت و حاشیه‌های مهدی طارمی گفت: مهدی خیلی کار خوبی کرد که برگشت. هواردان هم بسیار خوشحال شدند. شاید کمی از نظر بدنی افت کرده باشد که با تلاش کادرفنی آماده می‌شود. از نظر روحی هم این حواشی روی طارمی تاثیرگذار بوده است اما باید آرامش خود را حفظ کند و به کمک مربی‌هایش، به شرایط ایده‌آل برسد. به نظر من طارمی امسال می‌تواند از سال گذشته نیز بهتر باشد. زیرا پرسپولیس امسال تیم بهتری است و البته انگیزه مهدی برای بازی‌های مهم تیم ملی هم تاثیر گذار است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره حاشیه‌های به‌وجود آمده بر سر مهرداد میناوند گفت: پیشکسوت‌های آبی و قرمز، پیشکسوت هر دو تیم هستند و هواداران هر دو تیم باید فارق از رنگ‌ها به آنها احترام بگذارند.

وی در پاسخ به این که گفته می‌شود خود میناوند با کری‌هایی که می‌خواند، مقصر توهین‌هایی است که از سوی استقلالی‌ها شنیده است. هیچگاه افرادی مثل مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، وحید طالبلو و جواد زرینچه به خاطر احترامی که به هواداران رقیب می‌گذاشتند مورد توهین قرار نگرفتند، گفت: استقلالی‌ها دچار سوءتفاهم شدند. زیرا میناوند برای آنها کری خوانده است اما نه به قصد توهین. او بسیار شوخ طبع است و هرچه گفته مزاح و شوخی بوده است. هواداران استقلال ناراحت شدند اما من به آنها قول می‌دهم مهرداد آنها را دوست دارد و هیچ توهینی نکرده است. مثلا علی آقای پروین نیز چنین روحیه‌ای دارد و همه می‌دانند.

 

کد خبر : ۳۹۲۶۲۲