خبرگزاری کار ایران

مدافعی که برانکو هنوز به او اعتماد نکرده است

مدافع استرالیایی پرسپولیس هنوز نتوانسته است اعتماد برانکو را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از نکته‌های مهم بازی تدارکاتی روز گذشته پرسپولیس مقابل خونه به خونه بابل نیمکت‌نشینی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم بود. اتفاقی که در بازی‌های گذشته هم تکرار شده بود. پرسپولیس روز گذشته چندین بار خط دفاعی میانی‌اش را تغییر داد اما در هیچکدام از ‌آنها از از مدافع استرالیایی استفاده نکرد.

اینطور که از شواهد پیداست برانکو ایوانکوویچ هنوز به این مدافع اعتماد نکرده است، چرا که فقط در بازی با پاراگ تهران و لوکوموتیو اوکراین از او در ترکیب اصلی استفاده کرد. نکته قابل تامل اینجاست که  گولچ، مدافع استرالیایی پرسپولیس زمانی جذب شد که برانکو ایوانکوویچ در تهران حضور نداشت؛ برانکو حتی بعد از جذب گولچ  بارها خواستار تمدید قرارداد ماریچ مدافع کروات پرسپولیس شد تا به نوعی نشان دهد اعتقاد زیادی به مدافع استرالیایی ندارد.

از سوی دیگر تمرینات آنتونی گولچ نشان می‌دهد که این بازیکن اضافه وزن دارد و نمی‌توان از او به عنوان یک مدافع شش دانگ استفاده کرد. پرسپولیسی‌ها امید زیادی داشتند که با حضور گولچ ضعف‌های خط دفاعی خود را برطرف کنند اما به نظر می‌رسد این مدافع استرالیایی جایی در تفکرات برانکو ندارد.

 

کد خبر : ۳۹۲۴۹۶