خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: مصدومیت حدادی‌فر شیرینی قهرمانی را کم کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مصدومیت قاسم حدادی‌فر شیرینی قهرمانی‌مان در سوپرجام را کم کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر 2 در سوپرجام مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این مسابقه در بهترین موقع برگزار شد و قبل از شروع لیگ برتر شاهد دیدار سوپرجام بودیم که از سازمان لیگ تشکر می‌کنم. بازی سختی بود، زمانی که می‌توانستیم گل بزنیم روی غفلت دو گل خوردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن به خاطر قاسم حدادی‌فر با قلب و تمام وجودشان بازی کردند و عهد بسته بودند که جام را ببرند و به قاسم تقدیم کنند. پیروزی و قهرمانی در سوپرجام به خاطر مصدومیت حدادی‌فر شیرینی‌اش کم شد. او 7-6 ماه از میادین دور است، اما قلب ما با اوست.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که با وجود آنکه عقب افتادیم، ما را حمایت کردند و جام قهرمانی را به حدادی‌فر و هواداران تقدیم می‌کنیم.

گل‌محمدی درباره جذب بازیکن برای ذوب‌آهن گفت:‌ شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم، اما به دور از هیاهو در بازار نقل و انتقالات فعالیت کردیم، هنوز یکی، دو جای خالی دیگر در لیست داریم. اولویت ما جذب بازیکن خوب از نظر فنی است، فرقی نمی‌کند این بازیکن داخلی باشد یا خارجی، اما باتوجه به اینکه بازیکنان داخلی قرارداد دارند، احتمال جذب بازیکن خارجی بیش‌تر است.

وی در پایان با تشکر از مدیریت کارخانه ذوب‌آهن گفت: از مدیر کارخانه ذوب‌آهن و همچنین مدیرعامل باشگاه و هیأت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم، کارگران کارخانه هم تلاش زیادی می‌کنند و بار اصلی بر روی دوش آنهاست. این جام را به همه آنها تقدیم می‌کنم.

 

کد خبر : ۳۹۲۴۰۴