خبرگزاری کار ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می‌شود

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از حضور تیم ملی در تورنمنت چین خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری در خصوص حضور تیم ملی فوتسال تایلند اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ساحلی تایلند درخواستی جهت برگزاری کمپ در ایران و دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان را داشت که با دعوت باشگاه پدیده کاسپین ساری به ایران سفر خواهد کرد. به همین منظور پس از برگزاری جلسه و موافقت کادرفنی تیم ملی مقرر شد تا با توجه به مسابقات پیش رو، در راستای آماده سازی بازیکنان این دیدار دوستانه را برگزار کنیم.
رییس دپارتمان فوتبال ساحلی افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی سوم مرداد به ساری سفر می کند و چهارم مرداد دیدار دوستانه ای مقابل تایلند خواهد داشت. ملی پوشان صبح پنجم مرداد در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرند تا آماده بازیهای هفته هفدهم شوند.
شهریاری در خصوص برنامه های پیش روی تیم ملی تاکید کرد: تیم ملی تورنمنت 8جانبه چین را در برنامه خود دارد که تیم های سطح بالای آسیا در آن شرکت خواهند کرد. این مسابقات با حضور تیم های بحرین، ژاپن، لبنان، عمان، تایلند، ویتنام، چین و ایران از دوم تا چهارم شهریورماه برگزار می شود که آماده سازی خوبی برای حضور تیم ملی کشورمان در رقابتهای بین قاره ای جهان و مقدماتی جام جهانی بشمار می رود.
وی ادامه داد: البته از تعدادی از تیم های خوب جهان نیز دعوت کرده ایم تا جهت برگزاری بازی دوستانه به کشورمان سفر کنند که منتظر پاسخ آنها هستیم. خوشبختانه حضور بازیکنان در کوران مسابقات لیگ در هر هفته و همچنین حضور در بازی های بین المللی کمک زیادی به سطح آماده سازی تیم ملی می کند
وی در پایان گفت: ما نیز مسابقات لیگ برتر را طوری برنامه ریزی کرده ایم که برنامه هایمان تداخلی با یکدیگر نداشته باشد که امیدوارم حاصل آن را در مسابقات پیش روی تیم ملی شاهد باشیم.

 

کد خبر : ۳۹۲۲۷۰